Vermiste kat en opgehaald door politie bij mensen die hem wilden houden (5 uur nadat ik het gemeld had bij Politie)
Re: Vermiste kat en opgehaald door politie bij mensen die hem wilden houden (5 uur nadat ik het gemeld had bij Politie)
Heb je overigens al eens met de wijkagent gesproken? Daar zou ik sowieso eens een gesprek mee vragen om te kijken of deze mensen bij hem/haar ook bekend zijn.
Dan bouw je ook gelijk een relatie met de wijkagent op zodat bij herhaling dit snel opgelost kan zijn.
Dan bouw je ook gelijk een relatie met de wijkagent op zodat bij herhaling dit snel opgelost kan zijn.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: Vermiste kat en opgehaald door politie bij mensen die hem wilden houden (5 uur nadat ik het gemeld had bij Politie)
Persoonlijk zou ik de kat niet meer loslaten. Liever paar keer per dag mee wandelen aan de lijn.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
- ron_en_kat
- Huiskat
Gevraagd of de wijkagent mij wou bellen.
Die had maandagavond ook wel gebeld maar dat zag ik dus later. Nu nog niet gesproken.
Kat binnen houden doe ik nu al 3 dagen maar is echt geen optie als je op een camping woont.
Is ook zielig voor het beestje. Hij is gewend de hele dag buiten te lopen.
Denk dat ik los van politie er ook een advocaat op ga zetten.
Er is al eens iemand veroordeeld tot een dwangsom in een soortgelijk geval als het mijne
https://www.rtl.nl/nieuws/nederland/art ... -geef-mijn
https://uitspraken.rechtspraak.nl/detai ... :2021:6427
Die had maandagavond ook wel gebeld maar dat zag ik dus later. Nu nog niet gesproken.
Kat binnen houden doe ik nu al 3 dagen maar is echt geen optie als je op een camping woont.
Is ook zielig voor het beestje. Hij is gewend de hele dag buiten te lopen.
Denk dat ik los van politie er ook een advocaat op ga zetten.
Er is al eens iemand veroordeeld tot een dwangsom in een soortgelijk geval als het mijne
https://www.rtl.nl/nieuws/nederland/art ... -geef-mijn
https://uitspraken.rechtspraak.nl/detai ... :2021:6427
Het is altijd wat met mijn kat
Constructie maken waarmee je een (was)lijn tussen twee palen spant. Kat tuigje om, lijn maken met een simpel oogje aan de waslijn. Als je het juiste materiaal pakt kan het alle kanten op draaien maar kan kat niet weglopen en gekatnapt worden. Wij lieten vroeger onze katten zo in de tuin, voor we die veilig afgezet hadden dmv een ren.
- ron_en_kat
- Huiskat
Sorry ik ben het iets anders aan het oplossen.
Ik ga ook niet het gedrag van mijn kat aanpassen aan een paar zieke mensen.
Ik ben net naar de rand van hun perceel gelopen en ze toegesproken (schreeuwend) dat ik hun K.. kop insla als dit nog een keer gebeurt en ik van de week nog even langskom. Ga ik ook doen ook.
Ja sorry ik ben weliswaar hoger opgeleid en onbevlekt qua strafblad.
Maar wat er gebeurd is accepteer ik niet.
Agente die mijn kat terugbracht gaat natuurlijk niet goedkeuren wat ik doe maar begreep mij wel.
Dat poezenbeest is mijn alles!
Zojuist nog maar eens de politie gebeld en gezegd dat ik een gesprek met de wijkagent wil.
Ook eerlijk verteld dat ik anders even zelf naar dat adres ga en de boel behoorlijk gaat escaleren dan.
Krijg je weer die preek ja meneer dat mag niet.
Uitgelegd dat zij dit kunnen voorkomen en het mij niet zo boeit met hun blabla!
Ik ga ook niet het gedrag van mijn kat aanpassen aan een paar zieke mensen.
Ik ben net naar de rand van hun perceel gelopen en ze toegesproken (schreeuwend) dat ik hun K.. kop insla als dit nog een keer gebeurt en ik van de week nog even langskom. Ga ik ook doen ook.
Ja sorry ik ben weliswaar hoger opgeleid en onbevlekt qua strafblad.
Maar wat er gebeurd is accepteer ik niet.
Agente die mijn kat terugbracht gaat natuurlijk niet goedkeuren wat ik doe maar begreep mij wel.
Dat poezenbeest is mijn alles!
Zojuist nog maar eens de politie gebeld en gezegd dat ik een gesprek met de wijkagent wil.
Ook eerlijk verteld dat ik anders even zelf naar dat adres ga en de boel behoorlijk gaat escaleren dan.
Krijg je weer die preek ja meneer dat mag niet.
Uitgelegd dat zij dit kunnen voorkomen en het mij niet zo boeit met hun blabla!
Het is ook te gek voor woorden dat ze hier zo maar mee wegkomen terwijl ze zelfs op heterdaad betrapt zijn
Ik snap jouw frustratie maar pas op voor je eigen gedrag
Ik snap jouw frustratie maar pas op voor je eigen gedrag
grt Anne, Hobbel 15 Pluto 5 Louie 4 Donna 3 Pino en Pip 1 Yoshe 0 en Lora (hond) 3
rust zacht alle engeltjes
rust zacht alle engeltjes
- ron_en_kat
- Huiskat
Politie gesproken (niet de wijkagent). Ze gaan dus niks doen.
Echt te idioot voor woorden. Zij vond ik dan maar moest overwegen om de kat aan hun te geven en dat er 2 kanten aan het verhaal zitten.
Ze hadden o.a. verklaard dat ze zich zorgen maakten om mijn kat en nog meer van dat soort onzin.
Ik ben nu eigenlijk nog woester dan ik al was.
Ga maar nadenken over inderdaad aan een katten tuigje en lange lijn.
Dat heb ik gelukkig allemaal al omdat toen ik hem uit het asiel haalde ik dat ook nodig had de eerste weken.
Wat ik echt denk en graag zou willen doen houd ik maar voor mij.
Echt te idioot voor woorden. Zij vond ik dan maar moest overwegen om de kat aan hun te geven en dat er 2 kanten aan het verhaal zitten.
Ze hadden o.a. verklaard dat ze zich zorgen maakten om mijn kat en nog meer van dat soort onzin.
Ik ben nu eigenlijk nog woester dan ik al was.
Ga maar nadenken over inderdaad aan een katten tuigje en lange lijn.
Dat heb ik gelukkig allemaal al omdat toen ik hem uit het asiel haalde ik dat ook nodig had de eerste weken.
Wat ik echt denk en graag zou willen doen houd ik maar voor mij.
Jeeezzzz, daar heb je iets aan, twee kanten en zo en kat weggeven, hoe verzinnen ze het..
Ik heb daar ook verhalen over overigens (niet kat gerelateerd overigens)
Ik heb daar ook verhalen over overigens (niet kat gerelateerd overigens)
Droppie (3/2023) Mieppie (3/2023 2/2025 sk) Witje (4/2025) Tijgetje (4/2025)
- ron_en_kat
- Huiskat
Ja ach ik heb het er maar mee te doen.
Het erge vind ik gewoon dat toen ik ze aansprak (nadat ik de dag ervoor al een flyer in de brievenbus had gedaan) en vroeg of ze mijn kat hadden gezien, ze deed of ze gek was en zo wegliep zonder wat te zeggen.
Maar het meest trieste vind ik het voor mijn kat.
Het is echt een buitenkat. Kwam als zwerver uit het asiel.
Ach toen ie nog een zwerversbestaan had was zijn leven ook niet tof.
Dus moet ie er nu maar aan gaan wennen dat hij een semi binnenkat gaat worden.
Ga wel iets van een kleine kattenren maken en gelukkig heb ik voor mij een groot grasveld waar ik hem met een lijn aan een tuigje kan doen.
Het erge vind ik gewoon dat toen ik ze aansprak (nadat ik de dag ervoor al een flyer in de brievenbus had gedaan) en vroeg of ze mijn kat hadden gezien, ze deed of ze gek was en zo wegliep zonder wat te zeggen.
Maar het meest trieste vind ik het voor mijn kat.
Het is echt een buitenkat. Kwam als zwerver uit het asiel.
Ach toen ie nog een zwerversbestaan had was zijn leven ook niet tof.
Dus moet ie er nu maar aan gaan wennen dat hij een semi binnenkat gaat worden.
Ga wel iets van een kleine kattenren maken en gelukkig heb ik voor mij een groot grasveld waar ik hem met een lijn aan een tuigje kan doen.
Ja, dat had ik wel verwacht. Daarom moet je ook echt de wijkagent hebben. Niet om direct wat te doen maar om jouw kant van het verhaal te vertellen en een onderlinge verhouding op te bouwen met die wijkagent. Een willekeurig agentje van het bureau gaat echt niets doen (civiele zaak).
Grtz, Rik
- ron_en_kat
- Huiskat
Ja klopt heb ik ook alsnog gedaan.
Ook dienstnummer opgevraagd van de agente die mijn kat kwam brengen zondagavond (die dacht dus heel anders dan haar 'vreemde' collega met haar idiote advies).
Heb ook procesverbaal/meldingsnr. opgevraagd wat zij opgesteld heeft.
Dat moet ik dan weer schriftelijk opvragen bij hoofdbureau.
Maar voorlopig heeft Poes (= kater maar heet Poes) dus huisarrest en ga ik morgen wel met hem wandelen aan een lijntje.
Zo komt deze gortdroge ICT ondernemer die thuiswerkt ook nog aan wat buitenlucht
Ook dienstnummer opgevraagd van de agente die mijn kat kwam brengen zondagavond (die dacht dus heel anders dan haar 'vreemde' collega met haar idiote advies).
Heb ook procesverbaal/meldingsnr. opgevraagd wat zij opgesteld heeft.
Dat moet ik dan weer schriftelijk opvragen bij hoofdbureau.
Maar voorlopig heeft Poes (= kater maar heet Poes) dus huisarrest en ga ik morgen wel met hem wandelen aan een lijntje.
Zo komt deze gortdroge ICT ondernemer die thuiswerkt ook nog aan wat buitenlucht