Vermiste kat en opgehaald door politie bij mensen die hem wilden houden (5 uur nadat ik het gemeld had bij Politie)

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Rik
Tijger
Tijger

Re: Vermiste kat en opgehaald door politie bij mensen die hem wilden houden (5 uur nadat ik het gemeld had bij Politie)

Bericht door Rik »

Heb je overigens al eens met de wijkagent gesproken? Daar zou ik sowieso eens een gesprek mee vragen om te kijken of deze mensen bij hem/haar ook bekend zijn.

Dan bouw je ook gelijk een relatie met de wijkagent op zodat bij herhaling dit snel opgelost kan zijn.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: Vermiste kat en opgehaald door politie bij mensen die hem wilden houden (5 uur nadat ik het gemeld had bij Politie)

Bericht door castratenkoor »

Persoonlijk zou ik de kat niet meer loslaten. Liever paar keer per dag mee wandelen aan de lijn.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
ron_en_kat
Kitten

Bericht door ron_en_kat »

Gevraagd of de wijkagent mij wou bellen.
Die had maandagavond ook wel gebeld maar dat zag ik dus later. Nu nog niet gesproken.

Kat binnen houden doe ik nu al 3 dagen maar is echt geen optie als je op een camping woont.
Is ook zielig voor het beestje. Hij is gewend de hele dag buiten te lopen.

Denk dat ik los van politie er ook een advocaat op ga zetten.

Er is al eens iemand veroordeeld tot een dwangsom in een soortgelijk geval als het mijne

https://www.rtl.nl/nieuws/nederland/art ... -geef-mijn

https://uitspraken.rechtspraak.nl/detai ... :2021:6427
Het is altijd wat met mijn kat
Anne_Milo
Huiskat
Huiskat

Bericht door Anne_Milo »

Constructie maken waarmee je een (was)lijn tussen twee palen spant. Kat tuigje om, lijn maken met een simpel oogje aan de waslijn. Als je het juiste materiaal pakt kan het alle kanten op draaien maar kan kat niet weglopen en gekatnapt worden. Wij lieten vroeger onze katten zo in de tuin, voor we die veilig afgezet hadden dmv een ren.
ron_en_kat
Kitten

Bericht door ron_en_kat »

Sorry ik ben het iets anders aan het oplossen.

Ik ga ook niet het gedrag van mijn kat aanpassen aan een paar zieke mensen.

Ik ben net naar de rand van hun perceel gelopen en ze toegesproken (schreeuwend) dat ik hun K.. kop insla als dit nog een keer gebeurt en ik van de week nog even langskom. Ga ik ook doen ook.

Ja sorry ik ben weliswaar hoger opgeleid en onbevlekt qua strafblad.
Maar wat er gebeurd is accepteer ik niet.

Agente die mijn kat terugbracht gaat natuurlijk niet goedkeuren wat ik doe maar begreep mij wel.

Dat poezenbeest is mijn alles!

Zojuist nog maar eens de politie gebeld en gezegd dat ik een gesprek met de wijkagent wil.
Ook eerlijk verteld dat ik anders even zelf naar dat adres ga en de boel behoorlijk gaat escaleren dan.

Krijg je weer die preek ja meneer dat mag niet.
Uitgelegd dat zij dit kunnen voorkomen en het mij niet zo boeit met hun blabla!
Het is altijd wat met mijn kat
Plaats reactie