Wat bijzonder, dat jouw katten ook van Esma zijn. Erg verdrietig dat je zo vroeg afscheid hebt moeten nemen van Clea

Is er bij haar nooit een duidelijke diagnose gesteld? Ik ben gister gaan lezen over Clea hier, kwam tot de helft, toen laat en gaan slapen. Weet dus niet hoe t haar uiteindelijk vergaan is. Vermoeden was ook de alvleesklier toch? Ik herkende aan dat wisselende beeld dat jij beschreef, dat was bij Saar ook.. Blijft verdrietig afscheid van een dier dat zo diep in je hart zit. Hier gaat t ook nog wel even duren voor dit verwerkt heb

Clea heeft wel alle liefde en zorg gehad die ze verdiende, dat hadden ze haar in Egypte nooit kunnen geven..
Weet je iets over de achtergrond van Pucc? Omdat ze zo lang nodig heeft om echt haar draai te vinden hier?
Mijn foto’s waren opeens allemaal weg! Uploaden ging destijds via iets anders. Had er veel opstaan..
Patiaan was mijn eerste buitenlandse kat en de reden waardoor ik destijds dit forum ontdekt heb. Ik was erg actief toen en veel kennis opgedaan. Mede daardoor heeft Patiaan nog ruim een jaar na diagnose nierfalen geleefd. Hoop dat anderen ook weer iets uit Patiaans verhaal hebben kunnen gebruiken om hun kat te helpen.
Ik had destijds geen andere keuze, hij moest gewoon mee naar Nederland! Geen moment spijt van gehad, ook hij was een bijzondere lieverd

Ik zal een foto toevoegen, dan heb je een beeld.

Sarah, Tica, Floortje hond Fee

IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, Fritske, Rooie, honden Luna, Sophie en Nala