Wat verdrietig van Clea. Gelukkig is ze wel bij jou terecht gekomen, en heeft ze alle zorg en liefde gekregen die ze verdiende. Wb Pucc, je weet ook niet wat haar achtergrond precies is of wat ze in de shelter hebben meegemaakt. Soms duurt t lang voordat het angstige er helemaal uit is, soms gaat t er nooit helemaal uit. Veel liefde geven maar dat doe je genoeg zo te lezen!
Hier gaat t iets beter, met af en toe opeens een flinke huilbui, op momenten dat ik t niet verwacht. Ik ben veel buiten laatste dagen, in t bos, op t water. Daar minder bezig met het verlies, afleiding in de zon helpt. Maar thuis, en vooral in mijn slaapkamer voel ik de leegte. Ze was voor mij echt zo bijzonder en lief, en mis haar blije gerol op haar rug, haar Sarah mieuwtjes wat als we soort prrrt klonk. Nooit eerder een kat dat geluidje horen maken

En zoals ze vaak zat, in haar diva pose met een achterpoot gestrekt. Zal even kijken of een foto kan vinden waarop ze zo zit.
Ik heb iets besteld via internet, en merk dat dit gek genoeg wat troost bied. Een knuffel-kussen met haar afbeelding. Ik heb er een organza zakje met plukjes vacht van Sarah in gedaan. Het kussen staat op mijn bed, zodat ik haar toch zie als ik boven ben. Ik weet het is een kussen, maar haar foto daar steeds zien helpt me gek genoeg. Kan ik haar toch nog zien, naast dat ze in mijn hart zit. Vond dit wel bijzonder en weer eens iets anders dan een foto in een lijstje. Ik zal een foto toevoegen.
Wellicht biedt t anderen ook troost. Ook mooi voor een kind dat een huisdier moet missen..
Ik ga nog even het bos in met mijn hondje. Hoop dat jullie en jullie katten ook lekker genieten van het mooie weer. Katten Tica en Floortje zijn bijna de hele dag in de tuin, ze genieten zo! En lijken hun draai weer te vinden, merkte wel dat ze van slag waren eerste dagen na Sarah’s overlijden. Herkennen jullie dit? Vooral boven zoeken, en niet in haar mandje gaan liggen, wat opvallend is. Ook mauwde Tica meer en dan vooral boven waar Saar veel was. Zij reageerden trouwens op het kussen! Vooral Tica. Kijken en besnuffelen. Toch iets van herkenning van afstand vermoed ik.. Nu ga ik echt even lopen

Fijbe avond!
Sarah, Tica, Floortje hond Fee

IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, Fritske, Rooie, honden Luna, Sophie en Nala