Puk van 6 heeft een voedselallergie voor alles wat niet dierlijk is. De kleinste plantaardige toevoeging maakt haar al ziek.
Helaas is daar geen speciaal voer voor gemaakt door de premium kattenvoerfabrikanten (onbegrijpelijk

Dat speciale voer zou 100% dierlijk moeten zijn, en dan niet de versvariant, maar gewoon natvoer.
Want vers krijg je er bij Puk niet in. Ik zit ook echt niet te wachten op advies daarover want dat lukt gewoon niet. Bovendien zou ze dan een tekort krijgen omdat ik het niet kan aanvullen met plantaardige noodzakelijkheden.
Gek genoeg voldoet goedkoop supermarktvoer wel, daar zijn diverse soorten in waarin echt alleen maar dierlijke bestanddelen zitten. Maar ook daar zit verschil in, en haalt Puk snel haar neusje ergens voor op.
Nu had ik er eindelijk een gevonden die ze lekker vindt en waar ze het goed op doet. Het merk Markant en dan de pouches in de smaken eend en rund-hart. En wat doet die stomme Markant, die is overgestapt op een andere fabrikant

Dus heel ander voer, waarvan ik ook nog niet eens zeker weet of het wel goed voor Puk is. Momenteel is de consumentenservice van Markant dat voor mij aan het uitzoeken (gelukkig door iemand die ook een kat met voedselallergie heeft, dus weet wat voor probleem ik heb), maar wat heb ik er aan als Puk het niet wil eten?
Ben nu op zoek naar iets anders, maar dat valt niet mee.
Waarom maakt bijv. 'de grote' RC niet ook een voer voor katten die niet tegen plantaardige toevoegingen en granen kunnen?
Ik heb nog maar voor een week eten voor Puk, en ik ben helemaal radeloos