Ik zat net m'n oude voorstel bericht te lezen en dat was toch alweer een jaar geleden. Het heeft even geduurd maar sinds een maand hebben we een Brits Korthaar Tabby kitten in huis. Hij is nu een maandje of 4 en zoooo lief.
Bono is erg aanhankelijk naar mij toe en we knuffelen dan ook heel veel. Hij kruipt soms helemaal in me. Kan uren op schoot liggen of naast of op m'n benen als ik op de bank zit. En hij ligt ook regelmatig als een baby in m'n armen diep te slapen. Elke ochtend als ik de huiskamer binnen kom rent hij al naar de bank waar ik ga zitten. En als ik eenmaal zit...lekker op schoot en spinnen...slapen, kroelen etc. Waar ik ga in huis is hij ook...als hij niet ligt te slapen.

Is genieten natuurlijk maar nu komt het probleem.
In September zal ik opgenomen worden in het z'huis. M'n galblaas moet eruit dus ja, moet er toch even heen. Ik heb geen idee hoe lang die opname gaat duren maar ik denk toch zeker een week.
Ik maak me nu al zorgen over hoe het hem zal vergaan. Natuurlijk is mijn vriend thuis, als hij niet bij mij in het z'huis zit, maar naar hem toe is hij veeeeel minder aanhankelijk. Gelukkig gaat m'n vriend voor die periode vrij nemen van z'n werk dus zal hij veel thuis zijn. Zit niet de hele dag naast m'n bed! haha. Dus dan is Bono niet alleen.
Maar toch, ik vraag me af hoe hij het zal vinden, gaat hij me niet lopen zoeken enzo. En als ik eenmaal thuis ben...ja dan zal hij wel even Pissed Off zijn...maar dat moet wel weer goed komen lijkt me.
Ik kan me er nu al zorgen over lopen maken. Iemand stelde voor om een kledingstuk van mij op de plek te leggen waar ik vaak zit. Misschien is dat wel een goed idee.
Iemand nog andere tips of ervaring???
Groetjes Tessa