Nooit gedacht dat ik me zou aanmelden voor deze site.. Maar ik ben hier nu toch.
Donderdag is mijn liefste poes Kiki aangereden en was waarschijnlijk op slag dood (althans daar ga ik vanuit).
Ze is gevonden op straat en door een bezorgd iemand op de stoep gelegd. Ik was onderweg naar mijn werk toen ik werd gebeld met de mededeling dat ze was aangereden en het niet overleefd had.
Mijn hart is gebroken
Pfff er gaan zoveel gevoelens en gedachtes door me heen. Een schuldgevoel naar haar toe want we hadden beter moet opletten. Mijn vriend voelt zich ontzettend schuldig. Elke ochtend loopt hij een rondje met de hond, en Kiki liep altijd mee. Maar deze ochtend had hij haar niet gezien. We wonen vlakbij een drukke weg en helaas is het daar gebeurd.
Ik loop gebroken door het huis heen. Hopend dat ze ineens voor me neus staat. Alles staat er nog van haar dus ik word er ook elke keer me geconfronteerd. Er zijn momenten dat ik denk dat alles normaal is totdat besef weer komt.. Ze is er niet meer
De ene keer voel ik me oke, de andere keer kan ik alleen maar huilen. Op momenten wanneer ik me weer iets beter voel komt er weer een schuldgevoel naar boven.. Dat schuldgevoel van: ik hoor nu verdrietig te zijn... Maar aan de andere kant moet ik ook door. Ik moet mama zijn voor mn kinderen en sterk blijven.
Ik schrijf het even van me af. Mijn verhaal delen met lotgenoten die weten hoe het voelt. Het is verschrikkelijk.... Ik heb me ooit eerder zo gevoeld en dat is toen ik mijn eerste hond verloor. Mijn meisje verliezen geeft precies hetzelfde gevoel... Ik mis haar zo ontzettend erg. Soms zo erg dat ik er buikpijn van krijg. Ze is veel te vroeg heen gegaan. Ze was vol in het leven en genoot zichtbaar van het leven.
Onwerkelijk...