Kat, Aslan genaamd, was al een buitenkat maar lag ook met grote regelmaat tussen mijn benen in op de bank. Sinds ergens begin 2018 mocht de voordeur ineens niet meer dicht en wilde Aslan alleen nog maar in de gang bij de voordeur en deze wagenwijd opengezet, zijn eten eten. Andere buren in wiens tuinen hij struint constateerden dat Aslan schuwer geworden was, dus waarschijnlijk heeft iemand (en ik had een conflict met een buurtgenoot) Aslan een trauma bezorgd, want deuren mogen niet dicht en Aslan is behalve om te eten altijd buiten. In de tussentijd sinds 2018 ben ik 2 maal verhuisd en heb Aslan om moverende reden dat hij dan 4 weken traumatisch voor hem binnen opgesloten zit in een nieuwe woning in zijn oude buurt/territorium gelaten waar hij wordt verzorgd en waar (zijn 2e) zelfgemaakte buitenhok staat. Gemaakt van 18mm dik hout (60d-40b-40h), gelakt aan buitenzijde, kieren/naden met kit gedicht, met bubbelfolie 4 laags op deksel, voor en achterzijde en bodem, en 2 zijdig op lange wanden met daarop en op vloer kokosdeurmat, veel stro en sinds vorige week een 4 dubbelgevouwen plaid. De ingang was (tot 2 maal toe) getooid met 4 laags in 4 stroken doorzichtig plastic (insteekhoezen A4)waar hij zo doorheen kan lopen, maar dan gaat Asan zijn hokje niet in helaas; wind kan overigens niet hokje in; koude lucht wel.
VRAAG: Ik zoek een warmteplaid op accu die continu een warmte afgeeft van 18-24 graden en die onder de kokosmat (ca 55 bij 115cm) kan en deze en het stro verwarmt, zo ongeveer het enige dat het voor Aslan warmer kan maken. Ik kan zo'n mat/verwarmingselement niet vinden. Is er iemand die tip heeft daaromtrent en/of andere tips om hok voor Aslan warmer te krijgen?