Woensdag middag opnieuw wezen prikken voor weer uitgebreid bloedprofiel dit is wat Gent graag nog wilde zien, deze stuurt mijn DA door naar Gent (en naar mij) voor wat ze nu binnen had geen gekke afwijkende waarden t.o.v. vorige keer. Lipase moet nog binnen komen (ben ik het meest benieuwd naar!)Synemios schreef: 15 jun 2025 16:05 De parameters, bedoelen ze de waardes mee, dus dat die niet verslechteren en klinisch stabiel.
Dat komt ook doordat ze na behandeling een tijd niet onderzocht kunnen worden ( liever niet) i.vm de straling van de RAJ behandeling.
Daarnaast wil mijn dierenarts Noa zien mocht het na behandeling mis gaan met alvleesklier, dat ook afgesproken dus dat geeft mij ook vertrouwen.
Heeft Lizzy al die tijd met hoge waarden gelopen dan? Of heb je dat nog met medicijnen behandeld? Hoe werkt zoiets?Synemios schreef: 15 jun 2025 16:05 Bij Lizzy bleef het heel lang hoog, daarom heb ik bewust ook het topic van pippa laten zien, daar was het wel meteen gezakt, en bij Bellow van Marina en vele anderen zakte het ook meteen.
Klopt! We gaan het ook gewoon doen! Het is alleen zo rete spannend haha. Hebben jullie nog tips voor de reis? Ik heb al een grote reis kennel gekocht en de dierenarts gaf als tip een klein kattenbakje mee. Het is 2,5 uur rijden voor ons.Asse-Poes schreef: 16 jun 2025 23:16 Maar je hebt nu toch -in overleg met je DA + Gent- de keus gemaakt om Noa te laten behandelen? Dan nu loslaten en gáán
Ik heb er geen seconde spijt van gehad en zou het zeker weer doen.
Bellow is gewoon een 'nieuwe' kat geworden, zijn lever is ook weer perfect.
Maar dat zegt niets over een alvleesklier natuurlijk.