toen ik het gisteren zag dacht ik dat ze er makkelijk uit kon. Zoals je ziet die boom staat scheef. Je zou denken dat die poes er wel uit kan komen. Maar ik had al zo'n voorgevoel dat het lastig ging worden. Liep daar ook nog een groot wild zwijn die achter mij aankwam en ik mijn arm heb verwond (na vallen). Ik ga zo dat boxje nog iets hoger proberen te plaatsen. Net ook gedaan maar toen viel de box tussen de takken en dan kan ik hem niet omlaag laten.
Ga zo ook nog een 2-de box plaatsen. Die heeft een zij-ingang dus ik plaatse die zij-ingang aan de bovenkant. Probeer dat draad op het takje boven haar te plaatsen. Enige is dat die tak dood is ... maar ja als ze erin zou gaan dan valt het snoer op de tak waar ze op zit (indien de tak breekt).
Het is een heel lieve poes maar soms is ze de hele nacht weg en dan zit ze waarschijnlijk weer ergens vast. Ik hoop dat ze het gaat afleren. Ik had gedacht dat ze had geleerd om in die box te gaan maar nee hoor. Vanochtend zat ze enorm te miauwen maar als ik haar dan kom helpen gaat ze lekker op de tak zitten en doet niks. Waar die box is kan ze wel komen. Daar was ze gisteren ook.
Op de foto zie je het lastig maar die ladder staat op zo'n 45 a 50 graden. Idee was dat die kat via dat dekzeil op de ladder omlaag zou kunnen maar dat heeft ze niet begrepen. En dan zeggen sommigen dat katten zo slim zijn .... yeah right ... die van mij niet.