Wat een rotweek hadden we. Dex heeft me elke nacht wakker gehouden met gekrab aan de deur en urenlang luidkeels miauwen. Ik heb niet langer dan 4 uur per nacht geslapen.
Moos mocht Prednison afbouwen en begon weer te braken. Ook na het opbouwen, bleef het aanhouden en heb ik weer Cerenia in huis gehaald. Nog niet gegeven, want hij is net weer gestopt met braken.
Dex krijgt nu elke ochtend en avond cbd olie en 1 keer de korrels van wendy per dag.
Deze week waren er minder akkefietjes. Ze lijken een manier te hebben gevonden om 80% van de tijd letterlijk én figuurlijk door 1 deur te kunnen. Er wordt nog steeds gegromt en geblazen, maar soms ook langs elkaar gelopen met een zacht mepje en een koele blik ipv meppen en gillen.
Bovenstaande foto is van deze avond. Ze liggen nu al zeker een half uur beiden op schoot. Dex wast al die tijd en ging zelfs even met zn kop op Moos zn kop rusten, is in geen 3 maanden voorgekomen. Toen kwam er vuurwerk buiten, ze keken beiden op, en Dex ging Moos weer wassen. No problem...
En nu is Moos Dex aan het wassen! Zo lang samen, elkaar wassen en geen gevecht, zo bijzonder....
Ik begrijp dat ik niet te vroeg mag juichen en ze zo weer kunnen chagrijnen tegen elkaar, maar ik zie echt verbetering, kan wel janken zo blij met deze doorbraak!