natvoer vragen

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1048
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: natvoer vragen

Bericht door Sifra »

Ik ben ook vegetariër, Cerna. Ik geloof dat Adriana zelfs veganist is.
DeTut
Lynx
Lynx
Berichten: 189
Lid geworden op: 02 aug 2010 20:22

Re: natvoer vragen

Bericht door DeTut »

als hij de hele dag door (goede en voldoende) brokjes eet, hoeft hij niet eens natvoer.... al is het vanwege vochtinhoud wel een pluspunt. meet eens een paar dagen hoeveel brokjes hij per 24 uur binnen krijgt en vergelijk dat met de behoefte op de verpakking..? dat een kat 'onbeperkt natvoer mag eten' ben ik niet eens. In Nederland is het over-voeren van katten (met alle gevolgen van dien) veel meer een probleem dan ondervoeding...
overigens hierbij mijn bewondering en waardering voor alle vegetariers dan wel veganisten!!! zolang er nog zoveel dierellende is in de vleesindustrie; ik zou het ook willen maar ben er te slap voor
bescherm de dieren tegen de beesten...
Karin88
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 mei 2013 10:51

Re: natvoer vragen

Bericht door Karin88 »

Ik heb nu een aantal keer natvoer gegeven, met wat extra water erover. Dat gaat heel goed. Al drinkt hij zo ook wel vrij regelmatig. Ik geef ongeveer een derde van het natvoer per dag, want heeft verder de hele dag brokken tot zijn beschikking. Hij wordt helemaal gek als ik natvoer geef haha. Ik vind het wel ontzettend stinken en houd dan maar mijn adem in en was alles gelijk weer af, het valt me mee.
Plaats reactie