De problemen met het kitten
Re: De problemen met het kitten
wat een goed nieuws. jammer als ze zou gaan, maar superfijn als ze een goed mandje vind.
ben jij ook weer opgeknapt?
ben jij ook weer opgeknapt?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
-
- Tijger
Eos heeft 40 graden koorts. Ze handeld de enting niet. Daarbij mag ik haar niet aanraken aan haar rechterkant....
oh jee, arm ding. en het ging zo goed. heeft ze rechts dan de enting gehad?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Ach, wat een pech.. Sterkte!
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
-
- Tijger
Ja die heeft ze rechts gehad. Dus haar reactie komt daar ook van... krijg geen sjoege van de dierenarts. aangezien ik zelf al tolfedine heb gegeven. nu na 3 uur nog steeds niet gezakt. Schiet op moet maar aankijken 

- BillyJean
- Jaguar
- Contacteer:
War sneu weer, ik vond het heel eng dat je haar liet enten. Ik zie nog altijd BillyJean voor me, omdat dit haar dood heeft veroorzaakt. Ik hoop zo dat het beter gaat, maar ze kwam van zo ver en dan de enting, heel heftig
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
-
- Tijger
Ja, ben blij dat we haar dood vaccin hebben gegeven. De koorts had allang moeten zakken.. We zullen het straks wel zien.
- mittenslief
- Tijger
kolere wat vervelend......arm ding
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Inderdaad blij dat het dood vaccin is geweest als ze daar nu al zo op reageert. Hoop dat de rust snel weer in haar lijfje terugkeert!
- BloemTetsu
- Tijger
Ach gut. Arm beestje... Sterkte!
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
-
- Tijger
Ja ik hoop het ook. Zucht 

hoe is ze er zelf onder. zit ze zielig in een hoekje of is ze wel actief? en eet en drinkt ze ook?
-
- Tijger
Nee ze is overal mee gestopt, eet niet drinkt niet speelt niet en knort niet.
Als ze alles zou doen had ik bij haar de temp. al niet opgenomen.
Ik kwam vanmorgen vroeg beneden en ik voelde al iets dat er iets niet klopte. Ik heb haar lopen zoeken want normaal komt ze wel als ik haar roep want dan heeft ze honger. Heeft even geduurd voordat ik haar vond. Ze zat verstopt beetje als een opgeblazen bolletje ( de vacht dan he) zat ze daar. normaal als je tegen haar praat begint die motor wel maar nu niet. Ze keek me zielig aan. Ik denk dit klopt niet. Ze weigerde te eten. Ik meteen de temp gemeten en ja hoor. Ze liet dat ook erg makkelijk toe. normaal stribbelt ze wel tegen.
Als ze alles zou doen had ik bij haar de temp. al niet opgenomen.
Ik kwam vanmorgen vroeg beneden en ik voelde al iets dat er iets niet klopte. Ik heb haar lopen zoeken want normaal komt ze wel als ik haar roep want dan heeft ze honger. Heeft even geduurd voordat ik haar vond. Ze zat verstopt beetje als een opgeblazen bolletje ( de vacht dan he) zat ze daar. normaal als je tegen haar praat begint die motor wel maar nu niet. Ze keek me zielig aan. Ik denk dit klopt niet. Ze weigerde te eten. Ik meteen de temp gemeten en ja hoor. Ze liet dat ook erg makkelijk toe. normaal stribbelt ze wel tegen.
- Chiquita98
- Tijger
Een verstopt katje is geen goed teken. En nu?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
-
- Tijger
en nu? Tja nu niks dus. aangezien ik het zelfde heb gedaan als de dierenarts zou doen kan ik alleen maar afwachten en hopen dat nu de koorts zakt. De da doet niks omdat ze verder niks kan doen. Daarom zit ik met handen in het haar. Ik zal het straks nog eens opnemen de temp.