De problemen met het kitten
- BillyJean
- Jaguar
- Contacteer:
Re: De problemen met het kitten
Je blijft je zorgen maken he, en terecht. Wel lekker dat ze honger heeft, een goed teken.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
-
- Tijger
Uhmm ja hihih misschien stom maar valt mij op dat 1 achter pootje niet normaal mee beweegt. Ze loopt anders als de rest. Valt mij gewoon op..
Wat heerlijk dat Eos in elk geval goed eet aangezien dat eerst het grootste probleem was
En weer volledig geaccepteerd door mams
Hoop voor haar dat de neusdruppels ook snel aan gaan slaan en ze wat vrijer kan ademen.
En het lopen valt jou denk ik ook eerder op omdat je vergelijkingsmateriaal rond hebt lopen.

Hoop voor haar dat de neusdruppels ook snel aan gaan slaan en ze wat vrijer kan ademen.
En het lopen valt jou denk ik ook eerder op omdat je vergelijkingsmateriaal rond hebt lopen.
-
- Tijger
Ja dat denk ik ook. Ze loopt en rent wel maar anders en gaat dan weer zitten. de rest niet. Maar misschien zie ik weer spoken.
Kan me ook zo voorstellen dat Eos een stuk minder conditie heeft dan de rest door de aanslag die er is geweest op haar lichaam en haar verstopte neusje. Wij mensen kunnen immers ook minder actief doen met een verstopte neus
Maar je kan het altijd even aankaarten bij de DA natuurlijk.

-
- Tijger
Ja ik weet het. Maar ze rende ook gewoon bij de da rond in huis en in de praktijk als er pauzes waren...
ben misschien over bezorgt, maar valt gewoon op. als ze alleen dat pootje anders beweegt...
muts ben ik he
Ze weegt trouwens nu 800 gram
ben misschien over bezorgt, maar valt gewoon op. als ze alleen dat pootje anders beweegt...
muts ben ik he

Ze weegt trouwens nu 800 gram

-
- Tijger
Ik wil trouwens best een foto van haar plaatsen hoor. dan zien jullie hoe ze er nu uit ziet.. moet wel zeggen ze ziet er natuurlijk niet helemaal gezond uit. dus er animo voor een foto is dan weten jullie dat. maar dan plaats ik die vanavond.
ja foto's van het kleine wondertje willen we wel zien hoor.
en beter overbezorgd als dat je straks iets hebt gemist. wat fijn dat ze goed eet, en dat ondanks haar verkoudheid. en wat super dat ze meteen weer werd geaccepteerd doors mams en broer en zusjes.
en foto's van de rest zijn ook welkom, omdat ze leuk zijn en als vergelijking van eos met de rest
en beter overbezorgd als dat je straks iets hebt gemist. wat fijn dat ze goed eet, en dat ondanks haar verkoudheid. en wat super dat ze meteen weer werd geaccepteerd doors mams en broer en zusjes.
en foto's van de rest zijn ook welkom, omdat ze leuk zijn en als vergelijking van eos met de rest
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Hihi je bent gewoon onzeker over haar gezondheid wat niet vreemd is hoor
Denk dat hier op het forum allemaal van die "mutsen" zitten
En foto's ben ik altijd gek op en helemaal van kittens

En foto's ben ik altijd gek op en helemaal van kittens

mirjam toch, hoe kom je daar bij? wij overbezorgd op dit forum? mee hoor, wij zijn keiharde bikkels hier die niks om hun katten geven hahahaha ik vind het wel altijd leuk om te merken dat we elkaar goed steun geven, maar o wee als er iets aan onze eigen katjes komt zijn we alle goede raad vergeten en zijn we overbezorgd. wel fijn om te merken hier dat je niet de enige bent, voel me anders soms echt een muts. hahaha
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
-
- Tijger
Kan er niks aan doen. Ze is een zorgen kindje. Haar gewicht is groeiend hoor als ze van 600 gram komt toen ze heel erg ziek was 

- Chiquita98
- Tijger
Logisch dat jou veel sneller dingen opvalt. Je bent gewoon nu heel erg bezig met dat kleintje. Maar wat goed dat ze alweer gegroeid is. En flink ook wel met 200 gram. Goedzo Eos.
Ik ben ook wel benieuwd naar een foto. Ik heb toendertijd ook foto's genomen van een hele zieke, magere Balou. Waardeer die foto's nog steeds. Zeker als je ziet hoe hij er nu uit ziet
Ik ben ook wel benieuwd naar een foto. Ik heb toendertijd ook foto's genomen van een hele zieke, magere Balou. Waardeer die foto's nog steeds. Zeker als je ziet hoe hij er nu uit ziet
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
- mittenslief
- Tijger
ze kan ook makkelijk gewrichtsontstekingen krijgen van de niesziekte, hoopt het natuurlijk niet maar gewoon ff in de gaten houden, maar dat hoef ik jouw niet te vertellen
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Wat fijn dat Eos weer thuis is
Kan me goed voorstellen dat je nu extra op haar let, dat is ook logisch. Gelukkig kun je altijd hier je verhaal kwijt. Ze is wel goed gegroeid!

Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
-
- Tijger
Ik weet het. Maar dacht in deze niet aan de kreupelheid van calici... dit is anders kreupel. Ze hebben niks gezien in de tijd dat ze daar liep. Ik zei ook, maar dit is niet hoe ze hoort te lopen ik heb er 3 ter vergelijking ook lopen en dit is echt anders. Moest het even aan kijken misschien is het niks.