De problemen met het kitten
Re: De problemen met het kitten
wat een klein dametje. flink ziek maar toch haar wensen mbt het eten. ook wel goed dat ze een klein koppig meisje is. dit is een echt bikkeltje hoor.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
-
- Tijger
Vanochtend heeft ze de hele ochtend in mijn bed gelegen, tegen ons aan en beetje spelen met onze vingers. en hard knorren. Maar ja. Vind het nog steeds dat afvallen niks. Zat gisteren weer wat aan savonds en alles en beetje meer is er vannacht weer afgegaan 

ik snap je bezorgdheid. maar ze heeft vannacht ws alleen maar verbrand en niet gegeten. wij zjin s'morgens ook lichter als s'avonds hoor (daarom sta ik nooit s'avonds op de weegschaal)
Maar ik heb makkelijk praten. je bent nu erg bezorgd en dan mag ook want ze is ook erg ziek. hier blijven de duimen draaien dat ze snel opknapt. jullie zijn ook pas sinds gisteren heel gericht aan het behandelen omdat je nu pas weet wat het is.
Maar ik heb makkelijk praten. je bent nu erg bezorgd en dan mag ook want ze is ook erg ziek. hier blijven de duimen draaien dat ze snel opknapt. jullie zijn ook pas sinds gisteren heel gericht aan het behandelen omdat je nu pas weet wat het is.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
-
- Tijger
Ja vandaag heeft ze voor de 2de keer panacur gehad. Ook krijgt ze nog steeds een middel tegen het braken. Dat heeft ze ook niet gedaan (gelukkig). Maar vind het niet leuk dat afvallen en eigenlijk wil ik al weer de DA opbellen met die mededeling.
gewoon doen, denk ik. ik denk dat je beter te vaak kunt bellen dan te weinig, en als het jou geruststelt, heeft zij daar uiteindelijk ook baat bij. 

Bas, Dakhaas en Oscar | Joost* | & de cavia's, het konijn en het hondenbeest 

-
- Tijger
Ik heb ook gebeld. Wacht nu tot ik terug gebeld word. Had assisitente aan de telefoon en die ging overleggen. Denk dat de DA het druk heeft. Er zijn nog meer patienten dan alleen mijn kitten hihih.
-
- Tijger
Ben net terug gebeld. Moet het vandaag nog even aankijken. als het slechter gaat morgen naar de DA en anders in ieder geval morgenochtend bellen... Ze speelt niet echt mee.
Positief is dat ze niet meer heeft gebraakt
Verliest ze daar geen energiestoffen mee.
Maarja, lichaampje wil groeien en ondertussen eet die giardia ook nog mee met de voedingsstoffen die erin gaan
Hoop zo dat ze zich er doorheen knokt en stopt met afvallen!

Maarja, lichaampje wil groeien en ondertussen eet die giardia ook nog mee met de voedingsstoffen die erin gaan

Hoop zo dat ze zich er doorheen knokt en stopt met afvallen!
-
- Tijger
Ik hoop het ook. Maar zal ze wel zelf moeten gaan eten en dat doet ze dus niet echt.. Heb een lekker kruikje bij haar gelegd. Ze is wel bij de andere kittens. Geen idee wat ik nou verder moet doen. Ben ook maar weer gestart met nutri plus cat aan het geven. een pasta waar alles in zit.
ze zal zich echt nog niet lekker voelen. dus daarom wil ze misschien ook nog niet eten.
-
- Tijger
Ja maar bij de DA zeiden hun dat ze zelf at. Vanochtend hooguit 4 hapjes vlees en toen toch niet meer. Ik heb het daarna om de 2 uur aangeboden en wilde ze niet zelf maar conveleance support erin. 4 a 5 ml. maar ja. en ze valt nog steeds af.
ik wil je zo graag geruststellen, maar weet ook dat het niet kan omdat ik het ook niet weet en het gewoon superspannend is nu of ze het volhoudt en doorzet. ik hoop echt dat het patroon van niet eten snel wordt doorbroken en dat ze echt gaat aansterken. we weten allemaal hier dat jij je volledig inzet endat het daar niet aan ligt. nu moet moedertje natuur, de pillen en de kracht van het kitten de rest gaan doen. meer kun jij nu niet doen als blijven voeren en volhouden.
- mittenslief
- Tijger
heb je ook al de recovery geprobeerd van RC?
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
-
- Tijger
Ja heb ik ook geprobeerd. Gisteren wilde ze dat dus wel nu niet meer.
- Chiquita98
- Tijger
Vervelend dat ze nog niet zelf genoeg kan en wil eten. Ik denk dat je heel goed bezig bent en het is nu aan haar!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier