Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. We zijn nu 3 dagen verder, en het gaat wel iets beter. Maar kan nog steeds niet achter thuis kijken, Gek hé!
Het is zo stil in huis, onze andere kat is steeds buiten. Dus ben maar opzoek gegaan naar een nestje. Op dit moment zie je niet zoveel, nog geen kattentijd. Maar we hebben er 1 gevonden en de kitten kan begin april gehaald worden. Ik vind dat opzich wel fijn, heb ik nog even tijd om alles te 'verwerken'.
Veel mensen zeggen tegen mij dat ik het nog niet moet doen, het is nog te vers blabla. Ik voel me er goed bij. En na het lezen van jullie berichten weet ik dat ik een goede keus gemaakt heb! Thanks!
We hebben onze Pluisje begraven in de tuin van ons nieuwe huis, we hebben dr een mooi bloemetje op geplant. Ik ga elke dag langs om even te kijken. We krijgen dan misschien wel een nieuwe kitten, Pluis zal nooit vervangen kunnen worden...
Kitten 5 maand oud overleden..
Re: Kitten 5 maand oud overleden..
Pluisje 07-09-2012 / 03-03-13 

Re: Kitten 5 maand oud overleden..
Verschrikkelijk he!Vanessa78 schreef:Onze kitten is 3 weken geleden helaas ook overleden. Hij was ook nog maar 8 maanden oud. Bij hem was er ook iets niet goed in zijn kopje. Wij waren al enkele maanden aan het sukkelen en de dierenarts zei ook dit wordt een zorgenkindje. Hij en wij ook trouwens hadden ook niet gedacht dat hij zo snel zou komen te overlijden maar helaas was het opeens heel snel gebeurd. Een hersenbloeding waarschijnlijk. Het is echt verschrikkelijk. Sterkte ik weet hoe je je voelt....

Pluisje 07-09-2012 / 03-03-13