hier valt er ook wel eens een drol buiten de bak en het maakt dan niet uit of het in de badkamer ligt of gang of kamer: het stinkt niet en is zo opgeveegd (stoffer+blik bijv.) >>> als hij een grote berg drollen op de bank legt en die daar de hele dag liggen, ruik je dat meteen als je binnenkomt, en uit de bank krijg ik die stank inmiddels ook niet meer
tenzij er sprake is van dunne ontlasting, maar dan zul je daar rapido wat aan moeten doen. >>> nee, geen sprake van
je hebt het over een blauwe rus en als hij een stamboom heeft dan kan hij op de herplaatserslijst, dit soort katzels moet in overleg met de fokker worden herplaatst. >>> ik heb al geprobeerd met haar in contact te komen, ze is blijkbaar verhuisd, en haar vaste en mobiele nr werken niet meer > hoe kom ik in contact?
ik geef je met alle liefde de link van de herplaatslijst, dan kun je zelf contact opnemen met de coordinator daarvan om te zien of er mogelijkheden zijn. russen zijn best wel geliefd als huisdier en ik zie zeker kansen als het een ras-rus is.. >>>> graag
voorzover ik het goed lees staat dit lieve beest stijf van de stress en met de tip om hem een tijdje destress/huisdierendokter te geven, heb je niks gedaan. er zit een zoekfunctie rechtsboven om onze ervaringen met destress of zylkene of telizen na te lezen. >>> zylkene, bach rescue remedies en die stekker in het stopcontact - ben de naam vergeten, heb ik maandenlang geprobeerd, zonder enig resultaat
ik stuur je met alle liefde voor je lieve rusje een paar destress op om te proberen (geef ff adres via persoonlijk bericht pb)
wat ik heel merkwaardig vind is dat hij wel op de bak plast maar niet poept. je hebt ons nog niet aangegeven hoeveel bakken je hebt en of ze op verschillende plaatsen staan. ik heb 2 bakken, een in de kledingkamer en een in de loggia/woonkamer. ik had er vroeger 3, maar ze gebruiken eigenlijk zoiezo maar 1, en in het nieuwe huis is ook geen plaats voor de 3e. geprobeerd met verschillende kattenbakvullingen, houtkorrels, zand, wel/niet klonterend, met/zonder deksel...

ook opmerkingen over nietdieetvoer heb je niet beantwoord. het kan zo maar zijn dat hij ook nog ziek is en zich beroerd voelt. dat kan met wat medicatie een stuk verbeteren.>>>> welke vraag bedoel je?
en heb je de waardes van zijn laatste bloedonderzoek? die ga ik opzoeken en anders moet ik ze bij de da opvragen