Nu al volwassen voer geven???
Re: Nu al volwassen voer geven???
Wat bedoel je met de bak afgetrokken van het gewicht? Ik ben eerst zelf op de weegschaal gaan staan en toen samen met Pip 

- mittenslief
- Tijger
nee zo kan je een kitten niet goed wegen hoor, als je een keukenweegschaal hebt kan je daar een emmertje opzetten en dan op nul zetten en dan hup kat erin
. het is soms ff worstelen maar je kan het het beste doen als ze net wakker zijn.

Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Haha lekker slim van mij. Maar op de keukenweegschaal is ze 1650 gram. Dat scheelt bijna een kilo 

- mittenslief
- Tijger
ooo dat is wel goed hoor! maar wij hebben hier ook een opvangkitten van 13 weken en die weegt ook zoiets
Honden hebben bazen, poezen personeel!
- pearlsofpassion
- Tijger
Ah ja, dat is wel goed. 
Al kan ik op mijn personenweegschaal mijn konijnen wel zo wegen. En die wegen ook geen 2 kg. Beetje vreemd dat je zo'n groot verschil krijgt.
Ik krijg steeds hetzelfde resultaat bij de konijntjes of 100gr meer of minder wanneer ze afgevallen of bijgekomen zijn, en dat volgt dan ook de lijn van de verwachting. Veel zal het er dus niet naast zitten op die manier...
Met de katten doe ik het ook zo, maar ja, die wegen 4 of 5 kg.

Al kan ik op mijn personenweegschaal mijn konijnen wel zo wegen. En die wegen ook geen 2 kg. Beetje vreemd dat je zo'n groot verschil krijgt.
Ik krijg steeds hetzelfde resultaat bij de konijntjes of 100gr meer of minder wanneer ze afgevallen of bijgekomen zijn, en dat volgt dan ook de lijn van de verwachting. Veel zal het er dus niet naast zitten op die manier...
Met de katten doe ik het ook zo, maar ja, die wegen 4 of 5 kg.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Vond het ook al zo vreemd aangezien ze er niet dik uit ziet. Ik houd het er maar op dat mijn personenweegschaal stuk is
. Onze keukenweegschaal is erg precies.
Maar dit gewicht is wel netjes dus. Dan houden we het nog even op kittenbrokjes

Maar dit gewicht is wel netjes dus. Dan houden we het nog even op kittenbrokjes
Het nadeel van een personenweegschaal is dat je naar beneden moet kijken om het gewicht te zien en op de een of andere raadselachtige manier ben je dan altijd zwaarder.
Wanneer wij een kat wegen, doen we het met z'n tweeën: een houdt de kat vast en gaat op de weegschaal staan en de ander kijkt naar het gewicht. En dat werkt prima.
Maar gelukkig is Pip dus keurig op gewicht en kun je haar op kittenbrokjes houden!
Wanneer wij een kat wegen, doen we het met z'n tweeën: een houdt de kat vast en gaat op de weegschaal staan en de ander kijkt naar het gewicht. En dat werkt prima.
Maar gelukkig is Pip dus keurig op gewicht en kun je haar op kittenbrokjes houden!
- Chiquita98
- Tijger
owww nou dan zijn die van mij ook iets lichter dan de weegschaal aangeeft....jongens lekker extra snackje vandaag

groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Pip lust dus geen natvoer. Heb diverse blikjes geprobeerd. Van goedkope tot de duurdere. Madam lust het niet
.
Maar gisteren gingen wij een salade eten met tonijn uit blik erdoor. Ik deed een klein stukje in haar voerbakje en dat at ze zo op. Hoe goed of slecht is deze snack?

Maar gisteren gingen wij een salade eten met tonijn uit blik erdoor. Ik deed een klein stukje in haar voerbakje en dat at ze zo op. Hoe goed of slecht is deze snack?
- Chiquita98
- Tijger
tonijn op olie zou ik mee uitkijken. Tonijn op water kan volgens mij geen kwaad. Hier krijgen ze het af en toe ook wel eens
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
- pearlsofpassion
- Tijger
Tonijn bevat ook vrij veel zware metalen. Is helemaal niet zo gezond. Af en toe kan natuurlijk geen kwaad.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Tonijn voor mensen bevat ook vrij veel zout; tonijn voor katten (Aplaws oa) is dan een betere keus (of oceanfish (zeevis), daar likken ze hier de bak ook bijna bij op).