acceptatie tussen katten
-
- Kitten
acceptatie tussen katten
Mijn katten hebben er een maatje bij maar het dier is erg angstig en gaat al op de loop als er een andere kat in zicht komt. 3 huiskatten en een siamees en de nieuwe is een boskat. Heeft iemand ervaring met hoe zet ik ze nou bijelkaar?Als ik ze bijelkaar zet in de kamer zoekt de nieuwkomer de hoogste plaats op en komt er niet meer vanaf..Elkaar beschadigt hebben ze nog niet maar de nieuwkomer durft ook niet naar de bak ofzo en dus bevuild hij zichzelf. Ik hoop dat iemand nog een trucje heeft want anders gaat hij weer naar de vorige eigenaar. Ik heb al verschillende keren volwassen katten bij andere volwassen katten gezet en tot nog toe loste dat zich prima op. Maar deze is erg angstig.
- Chiquita98
- Tijger
Re: acceptatie tussen katten
Kan je hem niet even apart houden? Blijkbaar kan hij het nog niet aan om meteen bij de anderen te zitten. Ik zou hem apart houden met een eigen kattenbak, eten en drinken. Zelf ken ik het ras boskat niet, maar wellicht zijn hier mensen die hier wel kennis van hebben.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: acceptatie tussen katten
Ik zou hem in een kamer apart houden en tot rust laten komen, wennen aan jou en wennen aan de geuren en geluiden van het huis. Daarna kennismaken met de andere katten met een hordeur ertussen.
Heel langzaam stap voor stap opbouwen.
Heel langzaam stap voor stap opbouwen.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25