Allemaal zeer bedankt voor uw reacties ik ben er zo wel een beetje uit wat ik misschien zal doen maar heb nog een klein vraag: ik en mijn familie gaan eens in de jaar of twee jaar op vakantie wat doen jullie als je P vakantie gaat ? Pensioenen vallen best duur en meestal is de rest van mijn familie dan ook weg
Ben zeer tevreden als ik hier ook wat tips over kan krijgen
Kitten aanschaffen in portiek woning met balkon
Re: Kitten aanschaffen in portiek woning met balkon
Aslanpasa Turkse Angora 2,5 jaartjes <3 En Boncuk een lieve speelse dame van 2,5 maandjes <3
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Zelf ga ik nooit meer dan 1 of 2 nachten van huis. Mijn dochter komt dan 2 x per dag voor de katten.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
heb je geen lieve kennissen/vrienden, die zolang jullie met vakantie zijn in jullie huis willen wonen? en afhankelijk van hoelang jullie gaan zou je iemand kunnen zoeken die als bijverdienste/tegen betaling dagelijks langs komt om te verzorgen en aandacht te geven.
- lidewij020
- Panter
Je kunt je buren eens vragen...of mensen uit de buurt die zelf ook katten hebben. Een briefje bij de supermarkt? Tijdens elkaars vakanties kun je dan op elkaars katten passen.
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ik zou persoonlijk geen wildvreemde de sleutel van mijn huis geven en voor mijn katten laten zorgen.
Maar dat moet eenieder uiteraard voor zichzelf bepalen.
Ik ben in het rijke bezit van dochter, zus en vriendin die het alledrie van me over kunnen nemen.
En ook alledrie een sleutel hebben standaard.
Voor extreme gevallen van uitval - b.v. als ik onder de bus kom of een accute hartverzakking krijg.
Maar dat moet eenieder uiteraard voor zichzelf bepalen.
Ik ben in het rijke bezit van dochter, zus en vriendin die het alledrie van me over kunnen nemen.
En ook alledrie een sleutel hebben standaard.
Voor extreme gevallen van uitval - b.v. als ik onder de bus kom of een accute hartverzakking krijg.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
- Chiquita98
- Tijger
Heel goed dat je ook over vakanties al aan het nadenken bent voordat je een kat neemt. Ik heb ook altijd het geluk gehad dat mijn nichtje in mijn huis kwam als ik weg was en over een paar dagen ga ik 4 dagen weg en komt mijn moeder hele dagen in mijn huis. Het beste kunnen ze gewoon thuis zijn. En eventueel vrienden of kennissen van je?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
hier wortd ook niet op vakantie gegaan. hooguit een paar daagjes en dan komt schoonmoeders enkele keren per dag spelen, eten geven en schoonmaken van de bakken
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie