Je dwangvoert haar nog steeds neem ik aan?
Want zo lang niet eten, kan natuurlijk niet.
Misschien lees ik erover, maar heb je haar pancreas nu al laten testen? Want die tip leek me wel erg plausibel.
En verder zou ik nu even haar nieren laten testen. Na de novacam en je laatste berichten doet het mij daaraan denken. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar nierwaarden kosten niet zoveel en als je toch al pancreas moet laten testen (dat gaat ook via het bloed toch?), dan dat er eenvoudig bij.
Het is niet omdat er voorheen niets met haar nieren was, dat dit nu niet het geval kan zijn. Al zal er dan wel nog iets anders achter zitten.
Maar overgeven wijst erop dat ze misselijk is. Dat is toch net ietsje anders dan gewoon gebrek aan eetlust.
Ik zou niet aanmodderen, maar nu eens grondig laten onderzoeken. Er is wat mis met je poesje en dat moeten ze kunnen vinden ook!! Het gaat echter niet met lang wachten op de DA zijn kop vallen hoor, daar zal hij toch echt wat voor moeten gaan doen. Anders is het op een keer te laat.
En in tussentijd: zit er niet zo mee in wat ze eet. Alles wat zelf wil eten, geef je haar maar. Nood breekt wet zegt men dan en iets eten is beter dan niets, zeker als ze zo heel erg slecht is (want je moet er niet omheen praten: je kat is doodziek).
Veel sterkte ermee! Ik hoop echt dat er wat gevonden wordt!

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)