Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
manon3

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door manon3 »

En wat ik nog vergeten was: Tessa, heel veel sterkte met je operatie.
Hopelijk ben je vlug weer thuis en kan je weer heerlijk genieten van je lieve Bono.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5490
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door nellebel »

en tessa.......flippie bedankt je voor het feit dat je haar naam leuk vind. zij is er ook blij mee (ze heette in het asiel smullie....nou ja zeg) al kan ze eten als een beer.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Tessa1602
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 mei 2010 10:54

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door Tessa1602 »

Smullie?? Nee dan is Flippie leuker. En als ze er ook nog naar luistert is het helemaal leuk.

Bono luistert zowaar naar zijn naam. Dus als ik 'm 'kwijt' ben...even roepen en ik hoor zijn soort van miauw/geluidje. En dan komt ie aangerend.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door pearlsofpassion »

:smile: Ik denk dat zowat elke kat wel naar zijn/haar naam luistert hoor. :-)
De ene doet er wat langer over dan de ander, maar zeker als je er maar eentje hebt, zijn ze er toch heel snel mee weg. ;-)
Hier wisten ze het al na een dag, Luis wat langer. Maar die leert heel erg moeilijk, dus pikt alles wat trager op. :-)
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5490
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door nellebel »

hahahaha flippie luisterd alleen als het haar uitkomt. die hoort me ewel, dat zie ik aan haar oortjes die wel reageren, maar daar is het soms ook al mee gezegd.
hmmmm wel typisch dat als het over eten gaat of lekker buiten spelen, dan hoort ze me altijd en luisterd ze prima naar haar naam.,maar als ik haar roep omdat ze iets doet wat eignelijk niet mag dan luisterd ze niet. hoe zou dat komen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door BillyJean »

Hoi Tessa

ik hoop dat je operatie goed en snel verloopt. als het inderdaad via de kijkoperatiemethode kan gaan, ben je thuis voordat je het weet.Het gaat zo snel tegenwoordig
En een mooie manier voor Bono en vriendlief om elkaar te knuffelen
Heb je ook een foto-album?? Ik heb nu 2 Brits korthaar poezen in huis, de dames zijn 3 jaar oud
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Tessa1602
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 mei 2010 10:54

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door Tessa1602 »

nellebel schreef:,maar als ik haar roep omdat ze iets doet wat eignelijk niet mag dan luisterd ze niet. hoe zou dat komen.
Gevalletje Oost Indisch doof???? :lol:

Dank je Elly, 'k hoop het ook. Maar weet je wat het is...bij mij gaat het altijd anders dan anders!! hahaha. Lag helaas vorig jaar September ook in het z'huis. Buikoperatie. Buikwandbreuk, stoma verplaatsen van links naar rechts. Nou ja goed, er stond een opname duur van zo'n 10 dagen voor. En ik??? Ik mocht na 6 weken weer naar huis! hahaha. Zoiets dus. Maaaarrr deze kijkoperatie is natuurlijk een stuk minder heftig dan wanneer ze je hele buik open leggen. Dus ik denk dat ik zeker een week daar lig. Ben namelijk ruim 9 jaar geleden ook nog getransplanteerd dus m'n waardes van medicatie moet weer goed ingesteld zijn voordat ze me weer loslaten! Fingers Crossed dus!! :epray:

Een foto album, nog niet eens aan gedacht. Ik ga eens kijken hier.
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door BillyJean »

Soms gaat het anders dan anders, weet er helaas alles van. Ze zullen jou wel extra goed in de gaten houden als je inderdaad de medicatie goed moet krijgen.
Dat zijn wel natuurlijk extra factoren waar je rekening mee moet houden
Maar het blijft een operatie
inderdaad, Fingers crossed ...we duimen voor je

Een foto-album is echt leuk, ik geniet van alle poezenfoto's ...
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5490
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door nellebel »

moet je nog even veel berichtjes plaatsen en dan kan je hem aanvragen (10 hoorde ik)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Tessa1602
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 mei 2010 10:54

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door Tessa1602 »

Jaaa ik ga er gewoon vanuit dat het soepeltjes zal gaan deze keer. En wat je zegt, ze houden me zeer goed in de gaten. Dat is wel fijn en geeft een goed gevoel. Daarna weer even klaar met ziekenhuizen hoor!!! haha.

Zat net even te kijken over een foto album maar daar zitten heel wat haken en ogen aan zag ik. Ik moet lid worden van een vaste gebruikersgroep en minimaal 10 berichten al gepost hebben. En als ik lid ben moet ik dagelijks een berichtje plaatsen?? Las ik even vluchtig hoor. Eerst nog maar even bestuderen hoe of wat. Of heb ik het verkeerd begrepen??

Oh ik lees gelijk het berichtje van Wendy..ja 10 inderdaad. Nou dat is na dit berichtje nog 2 dus!! :grin:
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door BillyJean »

dat van die vaste gebruikersgroep is me niet duidelijk, dat ben ik niet geworden ( voor zover ik weet) en ik post ook niet dagelijks hoor, dat hoeft niet
En die 10 berichtjes, daar zit je zo aan hoor, nog 2 te gaan
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Tessa1602
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 mei 2010 10:54

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door Tessa1602 »

Oke Elly, nee dan zou het bijna op werken gaan lijken als je dagelijks 'moet' posten! ahhaaha.

Ik zoek het wel uit als ik de magische 10 heb bereikt.

Nu nog maar 1..... :edance:
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door pearlsofpassion »

Je kan beter eerst eens proberen een foto te plaatsen in het testtopic. Dat is eigenlijk de bedoeling (ookal doet bijna niemand dat). Dan weet je zeker dat dat toch al lukt en moet je niet op dat album zitten wachten voordat je dat kan.
Eerst dus een fotoalbum op internet aanmaken zoals vb met Photobucket of Mijnalbum, en dan kan je hier vrij gemakkelijk plaatsen.
De foto in de juiste formaat krijgen is vaak nog de grootste uitdaging.

Je kan er een topic over terugvinden hoe dat allemaal moet. Ik zou dat maar eens eerst uitpluizen. ;-)
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Tessa1602
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 mei 2010 10:54

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door Tessa1602 »

Jaa dat is zeker een uitdaging want wilde een van m'n foto's gebruiken als avatar maar allen waren te groot.

Dank je voor de tip...ik ga het zeker even uitpluizen!! ;)
KittyG
Huiskat
Huiskat
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 jun 2011 22:32

Re: Kitten erg aanhankelijk. Ik in sept. opname z'huis

Bericht door KittyG »

Tessa1602 schreef:Waarom niet 2 katten? Omdat we met 1 wilden beginnen. Wie weet wat de toekomst brengt. Maar voorlopig 1. Bovendien ben ik arbeidsongeschikt dus altijd thuis. Ik weet dat hier op het forum veel voor en tegenstanders zijn voor 1 kat in huis. Maar wij dus 1. :)
Hypothetisch: je hebt een leuk eigen weilandje achter je huis... En je denkt: ah, daar kan ik wat kleinvee op houden, geiten, konijnen, kippen... En weet je wat: we doen gezellig een ezel erbij. Ja, eentje want anders is het zoveel...

En dat is zelfs dierenmishandeling, want een ezel moet echt gezelschap hebben en dan van een soortgenoot.

Mbt kittens, is het echt het beste om er gewoon 2 te hebben, zodat ze van elkaar kunnen leren, elkaar gezelschap houden. Als je 1 kat wilt, is het het slimste een volwassen kat te adopteren; eentje die al gewend is om in z'n uppie te zijn.

Kittens zullen er inderdaad niet dood van gaan ofzo (zoals wel met een ezel kan gebeuren), maar het is simpelweg een heel stuk diervriendelijker.
Plaats reactie