Kat blijft treuren na overlijden broertje

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Kat blijft treuren na overlijden broertje

Bericht door JLC »

Sterkte met het verlies van Crunchie. Op termijn zou ik inderdaad een kitten of een kat van dezelfde leeftijd in huis nemen. Ik adviseer je om je tuin af te zetten. Ik heb dat met netten (van Zooplus) gedaan. Je kunt foto's zien in mijn fotoalbum.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Gebruikersavatar
marline91
Poema
Poema
Berichten: 229
Lid geworden op: 20 jul 2011 14:57

Re: Kat blijft treuren na overlijden broertje

Bericht door marline91 »

hey
iemand die ik ken had ook 2 katten, de 1 is plotseling overleden, de ander was steeds maar alleen, uit eindelijk is ie onder de motorkap van de auto van mijn ouders gekropen die daar toevallig waren, en toen ze weg reden zat die er nog steeds, na een paar dagen vermist zat het katje bij een paar huizen van ons huis vandaan verstopt in een boom te miauwen, 3 dagen geen eten en drinken gehad, hij was helemaal meegekomen onder de auto, hij heeft het overleeft hoor, maar hij deed het wel eens vaker, dan ging die oppad omdat die zo alleen was, dus hou hem dan ook maar goed bij je in de buurt,
maar zoals het nu klinkt, tenminste datgene wat ik heb gelezen, is dat die niet aan jullie zeide wijkt als je naar buiten gaat, misschien is ie bang dat hij jullie ook kwijt raakt, katten zijn hele slimme beestjes dacht ik, en anders moet je hem ook maar vollop de aandacht geven misschien vergeet die het dan, veel sterkte ermee
Groetjes van Marline, Manja, en de viskes
Plaats reactie