ik weet niet of ik iets doms of slims heb gedaan... maar ik heb een kitten gekocht van 6 weken... ik ging er heen om te kijken enzo en het was er echt best wel een beetje vies in dat huis

Mijn kitten kan al zelfstandig eten maar ik wil ook kittenmelk kopen, zodat ik mijn kitten naast vaste voeding ook kittenmelk kan geven, weet iemand waar ik dat kan kopen? ik heb nu al via internet wat gevonden maar dan duurt het nog twee dagen en ik weet niet precies welk melk ik moet pakken want er zijn dan 5 soorten kittenmelk...help!! Hij heeft vandaag wel goed gegeten:D:D en ik zit er de hele dag (letterlijk) bij. Mijn buurvrouw heeft ook een poes die vaak buiten komt en we wilde haar poes meenemen naar mijn huis dat die volwassen poes mijn kitten ook een beetje kan opvoeden?? of is dat niet slim?? Ik laat hem niet alleen nu, maar als ik naar de wc ga ofzo gaat hij al piepen....is dat normaal?? Of moet ik een beetje afstand houden omdat hij anders te gewend raakt ofzo?? alle tips zijn welkom, hopelijk geen hatelijke dat ik die kitten heb meegenomen ook al is hij pas 6 weken...anders ging die toch naar iemand toe..dusja nu kan ik nog alles doen!
groetjes Denjo