Pippin heeft weer diarree
Re: Pippin heeft weer diarree
Welke verzekering heb je? Toen ik in de wachttijd zat werden mijn kosten bij petplan uiteindelijk wel vergoed. Sterkte met je kleine man!
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Pippin zit bij Proteq. Ik ga de voorwaarden nog eens nakijken zo...........
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Lebber van hond Marra
Nee, 30 dagen wachttijd. Je kunt nu ook geen basisverzekering voor 5 jaar afsluiten, alleen voor 1 jaar.
Ik wil 5 jaar, dus moet een aanvullende verzekering afsluiten. Geweldig, nieuwe regels. Niet rendabel voor een kater, maar scheelt 1,26 per maand. Maar doen dus... Anders kunnen ze hem als er wat is na een jaar uitgooien.
Net weer een plakkaat uit de bak gehaald, echt niet leuk meer.
Ik wil 5 jaar, dus moet een aanvullende verzekering afsluiten. Geweldig, nieuwe regels. Niet rendabel voor een kater, maar scheelt 1,26 per maand. Maar doen dus... Anders kunnen ze hem als er wat is na een jaar uitgooien.
Net weer een plakkaat uit de bak gehaald, echt niet leuk meer.
Groetjes van Stella
Lebber van hond Marra
Lebber van hond Marra
Arm dingie. Hoop dat het toch snel over gaat.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
But if you try sometimes you just might find you get what you need
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Proteq is een klant van het bedrijf waar ik werk. Dus ik krijg veel Proteq nota's in handen.
Dus Stella als je nog eens een brief schijft over een Proteq nota dan weet je waar hij terecht komt.
Sterkte met Pippin, ik hoop dat er een oplossing gevonden wordt.
Dus Stella als je nog eens een brief schijft over een Proteq nota dan weet je waar hij terecht komt.
Sterkte met Pippin, ik hoop dat er een oplossing gevonden wordt.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Dus dat komt ook al bij je terecht! Als ik wat te melden heb zal ik een leuke brief dichten.
Vandaag met Pippin en poepcollectie bij de DA geweest, hij heeft geen giardia. Wel waarschijnlijk een voedselintolerantie. Ik vermoedde het al........ Ze durfde het bijna niet te zeggen, komt zo vaak voor bij mij... Wat is dat toch?
Maar goed, ik mag gaan experimenteren met voer. Net een zak Sanabelle Adult besteld, maar ik hoop dat ze die terug nemen. Daar kan hij dus niet tegen. Hij heeft best buikpijn, heel sneu.
Ik heb Finidiar tegen de diarree meegekregen.
Ik heb nu een zakje Perfect Fit Sensetive gekocht, kijken of dat wat is.
Suggesties zijn van harte welkom!

Vandaag met Pippin en poepcollectie bij de DA geweest, hij heeft geen giardia. Wel waarschijnlijk een voedselintolerantie. Ik vermoedde het al........ Ze durfde het bijna niet te zeggen, komt zo vaak voor bij mij... Wat is dat toch?
Maar goed, ik mag gaan experimenteren met voer. Net een zak Sanabelle Adult besteld, maar ik hoop dat ze die terug nemen. Daar kan hij dus niet tegen. Hij heeft best buikpijn, heel sneu.
Ik heb Finidiar tegen de diarree meegekregen.
Ik heb nu een zakje Perfect Fit Sensetive gekocht, kijken of dat wat is.
Suggesties zijn van harte welkom!
Groetjes van Stella
Lebber van hond Marra
Lebber van hond Marra
zet even in een berichtje wat Pippin gegeten heeft, waar het fout ging en waaraan het voer moet voldoen.
bijna iedereen heeft wel voer op de plank in grotere verpakking dan kunnen we proefpakketje sturen.
hier heb ik een paar Almo holistics, de kittenvariant, rijst met zalm en kip en dat ging na Maks' diarree prima. RC sensible33 beviel ook prima. (gek genoeg ben ik nu aan het experimenteren om drollies wat zachter te krijgen, zullen we middelen? jij een beetje hard en ik wat smurrie --> maakt samen superdrollies!)
prettig dat hij geen giardia heeft. nu de rest nog oplossen....
bijna iedereen heeft wel voer op de plank in grotere verpakking dan kunnen we proefpakketje sturen.
hier heb ik een paar Almo holistics, de kittenvariant, rijst met zalm en kip en dat ging na Maks' diarree prima. RC sensible33 beviel ook prima. (gek genoeg ben ik nu aan het experimenteren om drollies wat zachter te krijgen, zullen we middelen? jij een beetje hard en ik wat smurrie --> maakt samen superdrollies!)
prettig dat hij geen giardia heeft. nu de rest nog oplossen....
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ik moet ook rekening houden met Bram met te harde ontlasting. Sanabelle Urinary is wat ik nu probeer. Hadden ze voorheen als snoepjes.
Nu als standaard brok en dan Sanabelle Sensitive Lam als snoepjes.
Die bleken ze vanavond helemaal geweldig te vinden.
Als ik kan helpen, hoor ik het graag!
Succes, ik hoop en duim voor betere drollies.
Ik heb ook nog Iams light en Porta 21 Sensitive Grainfree in de aanbieding.
Kan altijd proefporties sturen.
Nu als standaard brok en dan Sanabelle Sensitive Lam als snoepjes.
Die bleken ze vanavond helemaal geweldig te vinden.
Als ik kan helpen, hoor ik het graag!
Succes, ik hoop en duim voor betere drollies.
Ik heb ook nog Iams light en Porta 21 Sensitive Grainfree in de aanbieding.
Kan altijd proefporties sturen.
He wat balen dat je kleine mannetje zo'n buikpijn heeft. Is het niet een idee om het voer te gaan geven wat de fokster al gaf? Waarschijnlijk had hij dit bij haar nog niet??? Wat zegt de fokster er trouwens van?
groetjes Sandra
Kopjes van Heilige Birmaan katers Zuri en Noah en 'buiten-gewone' lapjespoes Roos
Neem eens een kijkje in mijn fotoalbum
Kopjes van Heilige Birmaan katers Zuri en Noah en 'buiten-gewone' lapjespoes Roos

- Aziraphale
- Poema
- Contacteer:
Wat naar zeg! Hier krijgt Bo ook sensitive voedsel ivm diarree. Nu gaat het super!
Ik heb Sanabelle adult sensitive en als natvoer krijgen ze een eetlepel Porta 21 kip & rijst sensitive (al eet Bo altijd maar 3 hapjes natvoer
).
Als je wat proefvoer wilt dan hoor ik 't wel
Ik heb Sanabelle adult sensitive en als natvoer krijgen ze een eetlepel Porta 21 kip & rijst sensitive (al eet Bo altijd maar 3 hapjes natvoer

Als je wat proefvoer wilt dan hoor ik 't wel

Liefs van Corine en een
van Bo, Bella & Borre

Oh ik heb trouwens Royal Canin Indoor long hair voor als je interesse hebt in een 'proefzending'.
groetjes Sandra

- pearlsofpassion
- Tijger
Zoals je weet geef ik Porta 21 adult. Maar als ik dat wil verzenden kost dan meer dan een zakje van 2kg... Niet zo'n strak plan dus... 

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Mijn langharen zijn erg diarreegevoelig, krijgen hier alleen RC Gastro Intestinal en daar doen ze het heel goed op. Ik hoor wel of je interesse hebt in wat brokken, het is zo opgestuurd voor je mooie knul.
Bedankt voor al jullie meedenken!
Hij spuit er nog steeds op los, zo zielig..... De Finidiar gaat hopelijk morgen werken.
Hihi Adriana, ja leuk, laten we het gaan mengen! Krijgen we vast hele mooie drollen.
Pippin at (en eet nu gemend met Perfect Fit Sensetive) Sanebelle Adult forel. Hij is hier nu 3 weken, hij was vrij snel na zijn komst aan de diarree.
De fokster gaf Carocat 3 mix, ik heb ooit al wat van haar meegkregen (ze verkoopt het in haar webshop), maar Zorro kan daar niet tegen. En ik wil echt een voer waar ze alledrie tegen kunnen. Ik heb jaren katten apart gevoerd, te onhandig.
Zou Sanabelle Sensetive kunnen denken jullie, omdat hij niet tegen Sanebelle Adult kan?
Ontzettend bdankt voor julle lieve aanbiedingen voor proefzakjes, ik ga enkelen van jullie zeker per pb benaderen. Eerst weer kontje knippen en wassen, hij zit er weer onder. (Komt net van de bak, het aroma komt je tegemoet..)
Hij spuit er nog steeds op los, zo zielig..... De Finidiar gaat hopelijk morgen werken.
Hihi Adriana, ja leuk, laten we het gaan mengen! Krijgen we vast hele mooie drollen.
Pippin at (en eet nu gemend met Perfect Fit Sensetive) Sanebelle Adult forel. Hij is hier nu 3 weken, hij was vrij snel na zijn komst aan de diarree.
De fokster gaf Carocat 3 mix, ik heb ooit al wat van haar meegkregen (ze verkoopt het in haar webshop), maar Zorro kan daar niet tegen. En ik wil echt een voer waar ze alledrie tegen kunnen. Ik heb jaren katten apart gevoerd, te onhandig.
Zou Sanabelle Sensetive kunnen denken jullie, omdat hij niet tegen Sanebelle Adult kan?
Ontzettend bdankt voor julle lieve aanbiedingen voor proefzakjes, ik ga enkelen van jullie zeker per pb benaderen. Eerst weer kontje knippen en wassen, hij zit er weer onder. (Komt net van de bak, het aroma komt je tegemoet..)
Groetjes van Stella
Lebber van hond Marra
Lebber van hond Marra
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ik geef Sanabelle Sensetive als snoepjes en dat gaat hier bij allemaal goed.
Ik hoop gewoon kleine zakjes van 400 gram, ze krijgen ieder dan 4-5 brokjes.
Ik denk dat je er goed kans mee maakt dat ze er tegen kunnen alle drie, maar het blijft altijd de kunst het te testen hè, pas dan kun je er wat van zeggen.
Ja Pippin zijn spuitpoep en Bram zijn stenen mengen zou ook een goede kruising zijn.
Ik hoop gewoon kleine zakjes van 400 gram, ze krijgen ieder dan 4-5 brokjes.
Ik denk dat je er goed kans mee maakt dat ze er tegen kunnen alle drie, maar het blijft altijd de kunst het te testen hè, pas dan kun je er wat van zeggen.
Ja Pippin zijn spuitpoep en Bram zijn stenen mengen zou ook een goede kruising zijn.