Denk dat de DA overweegt hoe de specifieke kat ís. Dat de voordelen van spoeler niet altijd opwegen tegen de nadelen als de kat nog vrij 'goed'is(los vd waardes dus). Zoiets. Maarja, ik ben dus óók geen DA. Niemand hier denk ik. DA zal ook niet alles uitspreken aan motivatie. Veel dingen worden in gedachten afgewogen natuurlijk. Ik kén 1 vd DA ook erg goed. Is oud klasgenoot van me geweest. Hij is megaslim, veel slimmer dan ik helaas..

De andere 4 zijn óók allen jonge DA dus opgeleid volgens laatste nieuwtjes en met de laatste snufjes. Maarja, ik hoor het ma of di wel van de DA op het werk. Edit: heb ook ander merken niervoer besteld. Voor de zekerheid, om achter de hand te hebben. Ze eet dit Hills nú goed. Maar áls ze stopt met eten, kan ik nog ander voer proberen, verandering van spijs doet soms eten, toch?
Maareh, kattegras kan zéker geen kwaad dus? Zit geen fosfor in ofzo? Vind ze nml leuk, gras. Niet zozeer lekker.
Ow, weten trouwens wél reden DA niet spoelen, heb even doorgevraagd bij de eega; gezien haar conditie en gesteldheid, zien ze geen aanleiding tot spoelen, raden ze af. Dus inderdaad wat ik dacht. Ze kijken ook naar háár, hoe ze ís, wat ze doet, hoe ze eruit ziet, verdere symptomen..niet alleen naar de cijfers..
Wil nog steeds wel plas opvangen. Voor blaasontsteking en gruistest. Je vind hier altijd her en der kleine druppels. Niet gezegd dat die van haar zijn, maar tóch. En haar plasgedrag verschilt soms. Van kleinere, dat je denkt dat ze misschien ontsteking heeft, tot grote. Ze heeft vaker blaasonstekingen gehad, is ze heel gevoelig op. Als ik plas breng, vraag ik gelijk of er niet ook foto's gemaakt moesten worden. Meer kan ík niet doen..
Vandaag is ze ERG speels. Je zou zeggen dat ze helemaal niks mankeert! Ze rent en vliegt, speelt heftig met het met touwtje, roept ons, haren overeind..Gewoon de ouwe Rosa. Als ze nog zó kan zijn met deze waardes, dan snap ik onze DA wel dattie zegt, nog niet spoelen. Ok ik begrijp dat nierkatten ups en downs hebben, maar dit is tóch wel positief.