Ik heb ook iets dat misschien wat kan helpen te herstellen...
Het gaat over Laxaform (maar misschien zijn er nog andere zaken met andere namen die hetzelfde werken) en het werkt eigenlijk voornamelijk tegen verstoppingen. Het beschermt eigenlijk de darmwand en zorgt voor een goede transit.
Ik heb het gekregen voor Kleintje omdat ze verstopt zat waarschijnlijk door het haar van deze zomer en het feit dat ze nu niet meer veel buiten komt (sindsdien heb ik ook gras binnen staan). Het verhinderd dus de vorming van harde mest en zorgt voor een goede doorgang door de darm.
Ik geef het echter ook aan mijn andere twee jongens heel af en toe (Kleintje ook nu natuurlijk, toen met de verstopping moest ze het regelmatig hebben, maar nu nog eens heel af en toe) gewoon om de darm eens te helpen en te beschermen.
Luis heeft erg snel last van platte stoelgang (nooit echt buikloop, maar soms toch echt wel niet goed) en zelfs zonder verandering in voer soms. En Cuzco heeft ook nooit mooie vaste keutels. Als ik dit geef merk je toch dat het een paar dagen beter is. Dus het werkt ook wel iets tegen te losse stoelgang denk ik dan... Het helpt de darm gewoon een beetje met werken. Het helpt dus mooie darmwerking te krijgen en werkt niet enkel laxerend bij verstopping...
Ik mag het altijd een beetje geven in de rui om eventueel te veel aan haar goed te laten passeren.
Enne, ze vinden het hier allemaal heel erg lekker en likken het gewoon van mijn vinger op. Kleintje moet wel eerst, anders wil ze niet meer

dat ligt meer aan haar dan aan het product
Ik weet niet of je er iets mee bent, maar ik zeg het maar even...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)