Lynn heeft net 10 min. na het eten een gedeelte (ik gok ongeveer de helft) van haar brokjes overgegeven. Het waren hele brokjes, dus ze heeft niet gekauwd. Ik gok dus dat ze te snel gegeten heeft? Het was wel +/- 1,5 uur later dan normaal dat ze 's morgens haar brokjes krijgt, dus had ze dan zoveel honger? Ik kan bij haar namelijk niet altijd brokjes laten staan omdat ze dan teveel eet, dus ik geef 2 x per dag brokjes en 1x natvoer. Maar normaal is het geen probleem als het wat later is, dan is ze hooguit wat 'zeurderig'.
Verder lijkt alles prima met haar, ze reageert goed etc. Denken jullie dat dit eenmalig was / vaker kan voorkomen / moet ik naar de DA? Hoe kan ik zorgen dat ze haar brokjes wel kauwt? Gewoonlijk doet ze dat wel, dat hoor ik dan tenminste maar of dat áltijd zo is kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.
Ze is al een paar dagen een beetje aan het 'kuchen' alsof er een haarbal aan zit te komen (ik heb dat nog nooit meegemaakt maar zo klonk het in mijn oren). Heeft dat er nog iets mee te maken?
En hoe moet ik het de rest van de dag doen met eten, gewoon normaal verder gaan (om 4 uur weer brokjes)? Heeft ze dan straks ook niet super honger omdat ze nu eigenlijk maar de helft heeft binnengekregen.. maar het lijkt me niet echt goed om haar nu gelijk weer wat te geven of wel?
Alvast bedankt voor jullie adviezen!
Hmz, ik maak me best een beetje zorgen om haar

xx Flo