Jaja jullie lezen het goed. Iets van totaal wat ik nooit had verwacht van mijn vriend (teminste neit zo snel al, wij hadden afgesproken dat ik eerst werk moest hebben en boodschappen ect mee kon betalen). Wij zijn maandag een jaar samen. En ik wil al heeeel lang graag een kat/poes in huis. Ik vind ze leuk, gezellig, mijn hart gaat wat sneller pompen als ik leuke kat tegenkom. Jullie kennen dat gevoel wel, denk ik.
Toen was ik bij mijn vriendin. Die heeft drie nestjes, en er zat 1 zwarte met blauwe ogen tussen, en ik zei zo tegen me vriend als ik een kat mocht dat ik deze mee had genomen, dus mijn vriend zegt '' nou dan nemen wij die mee''. Ik kijk hem aan wat hij zei het wat te serieus in mijn oren, ik dacht even zal wel grapje zijn. Ik vroeg hem of hij dat echt meende. Ja zegt die. Ik wou je al een kat gaan geven als cadeautje ma wou het ietsje anders gaan doen. Maar ach, nou weet je het. Ik sprong een gat in de lucht.

Hij is nu 7 weken oud, en ik heb gevraagd of ze hem nog een paar weken willen houden. Ik weet dat dit beter is,en dan kan ik rustig om de spullen kijken. Ik heb nu werk, als oproepkracht. Dus ben niet altijd aan het werk, kan ik lekker met me katje bezig zijn. En als ik werk is dat vaak voor een paar uurtjes.
Maar nou mijn vraag, is het verstandig dat ik spulletjes van marktplaats haal? Ik bedoel heb een paar leuke krabpalen gezien, maar is dit verstandig? En dan bedoel ik het richting de kat, kan het voor mijn lieve zwarte katertje niet kwaad?
Of is nieuw kopen beter? Even niet de vergissing maken dat het mij om het geld gaat ofzo, want de gezondheid van de kat gaat bij voor, nog voor mezelf. Dat is net zoals bij me konijn en cavia's. Die trek ik altijd voor mezelf.
Binnenkort dan krijgen jullie paar foto's van mij op het forum.
groetjes,