Mandjes

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
chellemi
Huiskat
Huiskat
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 feb 2009 22:56
Locatie: Haarlem

Re: Mandjes

Bericht door chellemi »

Mijn katjes liggen erg graag op, in en onder een fleece dekentje, kan je bij de blokker en Ikea halen.
Ook vinden ze de donutmandjes lekker.

Afbeelding

Of andere stoffen mandjes. Misschien kun je een oud hoofdkussen voor in bed gebruiken, vinden ze ook vaak heerlijk...
Afbeelding foto's van Ventje en Ivy : viewtopic.php?f=5&t=18506
Gebruikersavatar
xtaix
Huiskat
Huiskat
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 aug 2009 12:37

Mandje

Bericht door xtaix »

Hallo,

Onze Sam is nu een half jaar en groeit goed. Toen hij hier kwam had ik dit mandje voor hem gekocht

http://www.dierenwinkelhooftkwartier.nl ... %2040%20CM

Inmiddels is hij een half jaar en lijkt dit mandje te klein te worden. Alleen nu zegt de een dat die niet te klein wordt en de andere wel. (Nu is mijn vraag is dat mandje meer een kitten maandje) en is dit mandje meer voor volwassen? Zie link:

http://www.dierenwinkelhooftkwartier.nl ... %2055%20CM

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Mandje

Bericht door Leonie89 »

als de kat erin gaat liggen is het het goede formaat.. ik heb katten in dozen zien liggen en door spleten zien kruipen, ongelofelijk.. maar daar gaat het niet om.. een kat gaat liggen waar hij/zij het prettigst ligt.. hoe perfect de afmeting ook is, hij gaat er alleen in liggen als hij dat een prettig plekje vind..
je kan er een grotere bij kopen als je wilt, maar als je kat nog gewoon in die andere ligt zou ik me geen zorgen maken..
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Mandje

Bericht door rieneke »

sluit ik me bij aan!
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Mandje

Bericht door loek »

Sluit me helemaal aan bij vorig bericht. Zelf al zal hij er niet in passen, en gaat bij wijze van spreken over de rand liggen. Als hij er in (of op) ligt dan vind hij het blijkbaar een fijn plekje.
Zo niet....dan niet. En misschien koop je dan ene grotere mand waar hij ok niet in wil. Helaas heben katten niet echt door wat je speciaal vooor ze hebt aangeschaft en wat niet. Ze kiezen toch hun eigen plekjes.
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Gebruikersavatar
LONGdress
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 aug 2009 10:59
Locatie: Rotterdam

Re: Mandje

Bericht door LONGdress »

Aesopus lag alleen helemaal in het begin in de mand, maar nu zelden.Hij ligt wel altijd op zelfde plekken. Als het warm is of 's nachts ligt ie ook wel op de grond gewoon te slapen. Dus een kat kiest helemaal het zelf dus uit.
Gebruikersavatar
lizzy123
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 31 dec 2009 16:20

Re: Mandjes

Bericht door lizzy123 »

dit soort mandje heb ik ongeveer, Tijger en Lizzy slapen er samen elke bijna elke avond in.
groetjes iris en Afbeelding van tijger en lizzy.
Gebruikersavatar
Maya-en-Maiky
Huiskat
Huiskat
Berichten: 27
Lid geworden op: 26 jan 2010 10:23

Re: Mandjes

Bericht door Maya-en-Maiky »

Umimeis schreef:Die van mij slaapt nooit in mandjes, hij slaapt bij me op bed,...

...mandje gekocht en hij heeft daar nooit in geslapen, wel een paar keer erin gelegen.
Geldt ook voor mijn 2 dondersteentjes
Maya & Maiky, mijn twee (b)engeltjes
Boheme

Re: Mandjes

Bericht door Boheme »

Ik heb verschillende mandjes... het radiatormandje wordt veel gebruikt, ze liggen vaak op de krabton die ik heb staan. Verder ligt op de bank nog een soort plat mandje wat op een bloem lijkt (zwart,wit). Boven heb ik twee mandjes op de overloop staan, een rieten, waar Moos vaak in ligt en een soort huisje waar Boheme graag in ligt. Op de wasmachine heb ik ook nog een mandje en daar ligt Bo ook wel graag. Skipper ligt het liefste languit op de overloop of in de wasmand. Tenslotte heb ik nog een krabpaal, met verschillende ligplekken, maar ik heb niet het idee dat die veel gebruikt wordt om te liggen.

Buiten alle mandjes op gaan ze inderdaad, zodra er een doos in huis is, inliggen.... erg grappig altijd! En Boheme ligt het meest van de dag op de verwarming te bakken.
Gebruikersavatar
Stitch
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 mar 2010 09:20

Re: Mandjes

Bericht door Stitch »

Mijn ervaring is, als het maar hard is, dan slapen ze het lekkerst! Maar mijn moeder heeft 2 honden(teriers) en wilde haar kat een rustig plekje geven, bij de dieren winkel adviseerde ze zo'n catnip spray, en voila, poes had een favo plekje.
Plaats reactie