Aangezien wij 34 katten hebben, wordt er hier elk jaar minstens één grote krabpaal "gebruikt".
Ik schrijf "gebruikt" omdat zo'n paal dan ook helemaal uitgeleefd / uitgewoond wordt.
Wij willen nu ook geen nieuwe standaard krabpalen meer omdat zo'n paal binnen de kortste keren af is.
Dit kost heel veel geld, want grote krabpalen zijn niet meer te betalen!
Gelukkig krijgen wij vaak korting op de palen omdat men weet dat we zoveel beestjes hebben, maar dan nog wordt het een dure business: elk jaar een nieuwe paal!
Zal proberen wat foto's te plaatsen.

Dit was wel een hele grote paal. Hier hebben ze dan ook snel brandhout van gemaakt!

Dit was één van de duurste palen. Wij hebben hem natuurlijk goedkoper gekregen. De katten vonden het een geweldige klim- en verstopplek.
Wel een rotding om schoon te houden!!!

Deze palen komen uit Dld en waren supergoedkoop! De lage paal staat nog in de kamer, maar de hoge is gewoon afgebroken door het fanatieke gebruik!

Dit is de duurste paal die we ooit hebben gekocht. Hij is helemaal van kunststof en we hebben 'em al zo'n 9 jaar. Alleen de vloerbedekking is aan vernieuwing toe.

Deze krabpaal staat nu in de kamer. Het is eigenlijk een kinderklimtoestel, maar we maken er een krabpaal van, dus hij is nog in aanbouw.

Deze stellingkast staat bij ons in de kattenren. We zijn erachter gekomen dat krabpalen buiten niet handig zijn! Zo'n stellingkast is makkelijk schoon te houden en er kunnen heel wat katten liggen!
Er staan regelmatig mensen voor de ren te kijken. Zo ziet het er dan uit!
Aan de andere kant van de ren staat ook een stellingkast. In één van de hoeken heeft mijn vader van het weekend een grote klimboom van dikke takken gemaakt, maar daar had ik nog geen foto van.
Hopelijk is alles gelukt en verveel ik jullie niet met al die foto's!
Groetjes Amber en co.