Dat kan ook Umimeis. Geen idee. Coco vind het mierzoete Ben & Jerry's lekker en vanille vla

Kweet niet of het dit merk is maar er is zo'n blikje wat je op toastjes kunt eten....elvedinenleonie schreef:geckecked... het is gourmet.. het zijn van die kleine blikjes (denk aan leverpastei) en het is meer een soort mouse iets.. Benthe is er gek op.. bij elk blikje wat we openen denkt ze dat het voor haar is..
Oke dan....ik ga eens ff rondkijken hihiNyncke schreef:Ik bedoel dat er een merk ( gourmet ofzo, ben niet zeker van het merk ) is wat inderdaad op feestjes op toastjes gesmeerd werd.
Moet erg lekker zijn.....geen lekker idee....
Heb dit van mijn zwager en die was doodserieus. Ze gaven me eens zo'n blikje met Sinterklaas voor de kat...maar het is ook erg lekker voor jezelf, zeiden ze erbij. Dit was echt bloedserieus....
nee het is echt kattenvoer hoor!!Nyncke schreef:Ik bedoel dat er een merk ( gourmet ofzo, ben niet zeker van het merk ) is wat inderdaad op feestjes op toastjes gesmeerd werd.
Moet erg lekker zijn.....geen lekker idee....
Heb dit van mijn zwager en die was doodserieus. Ze gaven me eens zo'n blikje met Sinterklaas voor de kat...maar het is ook erg lekker voor jezelf, zeiden ze erbij. Dit was echt bloedserieus....