Versvoedingen en 'barfen'
Re: Versvoedingen en 'barfen'
Kan wel goed zijn om een prijzenonderzoekje te doen...want bij ons zijn de prijzen voor hetzelfde product erg verschillend.
eerst eens op zoek waar ze t verkopen.. mijn vorige mini onderzoekje strandde na 4 dierenwinkels (vraag me trouwens af hoe t kan dat er hier maar zo weinig dierenwinkels zitten.. in rotterdam had ik er binnen 10 min. fietsen een stuk of 6, hier zijn dat ze ongeveer allemaal in de hele stad
)

@@lievelijn : op www.carnibest.nl kan je de verkoop punten vinden
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
- Kattenbella
- Tijger
Carnibest heeft vaste prijzen en voor de verkooppunten kan je het beste op hun site kijken. Je kan ook op barfplaats kijken of een oproep doen om samen te bestellen, dat scheelt aanzienlijk.
Mensen uit Groningen kunnen met mij bestellen. Dan kost je een kilo 3,25 ipv 4,45. Zo werkt dat
Mensen uit Groningen kunnen met mij bestellen. Dan kost je een kilo 3,25 ipv 4,45. Zo werkt dat

"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
hee dat is gek.. zie nu dat de dierenwinkel bij ons in het winkelcentrum het wel verkoopt.. maar vorige x niet gezien.. nou ja toch nog maar een x daar gaan vragen dan..
Sommige dierenwinkels hebben ergens een vriezer achteraf staan. En helaas promoten niet alle dierenwinkels de carnibest. Ik denk dat ze er te weinig aan verdienen vergeleken met al het andere voer.
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
- Kattenbella
- Tijger
Ze hebben ook vaak de halve kilo's, is ook duurder, maar ach om te beginnen. Je kan dan op je gemak zoeken naar een verkoopadres. jammer dat het zo moeilijk moet steeds 

"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Moet het persé carnibest zijn? Er zijn nog wel meer goede kvv's waar je misschien wel gemakkelijker aan kunt komen.
nou daar heb ik de beste verhalen over gehoord.. misschien toch maar verder inlezen op kvv's..
vandaag geprobeerd de vleugel helemaal tot een filetje te maken maar zelfs dat mag niet baten.. mer. trekt er gewoon haar neus voor op
vandaag geprobeerd de vleugel helemaal tot een filetje te maken maar zelfs dat mag niet baten.. mer. trekt er gewoon haar neus voor op

Zit je inmiddels op barfplaats?
Je kunt het daar ook vragen, misschien zijn er ook mensen in jouw buurt die wat meer weten.
Je kunt het daar ook vragen, misschien zijn er ook mensen in jouw buurt die wat meer weten.
- TuttiFrutti
- Lynx
De kipfilet (gad het voor de tweede keer) is gisteravond wel opgegegaan! Had iets minder neergezet dan de vorige keer,
Terwijl ik aan het snijden was, stonden ze me toch om me heen te draaien, kopjes te geven en te mauwen. Hihi ze zijn er blij mee!
Alleen Lizzie heeft nog steeds moeite met het doorkauwen. Ik zie dat ze er van wil eten, maar dat het dan teveel moeite kost, en loopt ze weer weg. Maar na een minuut komt ze terug en werkt ze toch weer een stukje weg
Ik heb echt kleine stukjes gesneden, maar toch is het moeilijk voor haar.
Lotje eet het wel makkelijk en vind het heerlijk!!
Terwijl ik aan het snijden was, stonden ze me toch om me heen te draaien, kopjes te geven en te mauwen. Hihi ze zijn er blij mee!
Alleen Lizzie heeft nog steeds moeite met het doorkauwen. Ik zie dat ze er van wil eten, maar dat het dan teveel moeite kost, en loopt ze weer weg. Maar na een minuut komt ze terug en werkt ze toch weer een stukje weg

Ik heb echt kleine stukjes gesneden, maar toch is het moeilijk voor haar.
Lotje eet het wel makkelijk en vind het heerlijk!!
"People that hate cats, will come back as mice in their next life."
Lotje (1,5) en Lizzie (1 jaar)
- Kattenbella
- Tijger
Als het eten moeilijk gaat kan je het ook door de blender doen.
Super dat ze het lekker beginnen te vinden.
Super dat ze het lekker beginnen te vinden.
De verse zalm is weer in de aanbieding bij de AH. Dus ga straks weer wat grote stukken halen voor Coco (en mezelf natuurlijk) 

Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.
Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
because a cat's the only cat
who knows where it's at.
Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
- TuttiFrutti
- Lynx
Gister wat rauwe biefstuk gegeven. Ze moesten er niks van hebben. Lizzie heeft nog wel wat kleine hapjes op, Lotje keek er niet eens naar om! Geen succes dus.
"People that hate cats, will come back as mice in their next life."
TuttiFrutti schreef:Gister wat rauwe biefstuk gegeven. Ze moesten er niks van hebben. Lizzie heeft nog wel wat kleine hapjes op, Lotje keek er niet eens naar om! Geen succes dus.
Katten toch...geeft het vrouwtje zoiets lekkers ( en duurs) laten jullie het links liggen....