Versvoedingen en 'barfen'

Er zijn verschillende manieren om je kat versvoer te geven en meerdere merken die hiervoor geschikt voedsel leveren. Bij BARF stelt men zelf het menu voor de kat samen, dat bestaat uit allerhande stukken vers vlees en toevoegingen.
Plaats reactie
Nyncke
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door Nyncke »

Kan wel goed zijn om een prijzenonderzoekje te doen...want bij ons zijn de prijzen voor hetzelfde product erg verschillend.
lievelijn
Cheetah
Cheetah

Bericht door lievelijn »

eerst eens op zoek waar ze t verkopen.. mijn vorige mini onderzoekje strandde na 4 dierenwinkels (vraag me trouwens af hoe t kan dat er hier maar zo weinig dierenwinkels zitten.. in rotterdam had ik er binnen 10 min. fietsen een stuk of 6, hier zijn dat ze ongeveer allemaal in de hele stad :???: )
ik <3 Vlinder
Boomer
Jaguar
Jaguar

Bericht door Boomer »

@@lievelijn : op www.carnibest.nl kan je de verkoop punten vinden
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
Kattenbella
Tijger
Tijger

Bericht door Kattenbella »

Carnibest heeft vaste prijzen en voor de verkooppunten kan je het beste op hun site kijken. Je kan ook op barfplaats kijken of een oproep doen om samen te bestellen, dat scheelt aanzienlijk.
Mensen uit Groningen kunnen met mij bestellen. Dan kost je een kilo 3,25 ipv 4,45. Zo werkt dat ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
lievelijn
Cheetah
Cheetah

Bericht door lievelijn »

hee dat is gek.. zie nu dat de dierenwinkel bij ons in het winkelcentrum het wel verkoopt.. maar vorige x niet gezien.. nou ja toch nog maar een x daar gaan vragen dan..
ik <3 Vlinder
Boomer
Jaguar
Jaguar

Bericht door Boomer »

Sommige dierenwinkels hebben ergens een vriezer achteraf staan. En helaas promoten niet alle dierenwinkels de carnibest. Ik denk dat ze er te weinig aan verdienen vergeleken met al het andere voer.
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
Kattenbella
Tijger
Tijger

Ze hebben ook vaak de halve kilo's, is ook duurder, maar ach om te beginnen. Je kan dan op je gemak zoeken naar een verkoopadres. jammer dat het zo moeilijk moet steeds :???:
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Nyncke
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door Nyncke »

Moet het persé carnibest zijn? Er zijn nog wel meer goede kvv's waar je misschien wel gemakkelijker aan kunt komen.
lievelijn
Cheetah
Cheetah

Bericht door lievelijn »

nou daar heb ik de beste verhalen over gehoord.. misschien toch maar verder inlezen op kvv's..

vandaag geprobeerd de vleugel helemaal tot een filetje te maken maar zelfs dat mag niet baten.. mer. trekt er gewoon haar neus voor op :shock:
ik <3 Vlinder
Nyncke
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door Nyncke »

Zit je inmiddels op barfplaats?
Je kunt het daar ook vragen, misschien zijn er ook mensen in jouw buurt die wat meer weten.
TuttiFrutti
Lynx
Lynx

Bericht door TuttiFrutti »

De kipfilet (gad het voor de tweede keer) is gisteravond wel opgegegaan! Had iets minder neergezet dan de vorige keer,
Terwijl ik aan het snijden was, stonden ze me toch om me heen te draaien, kopjes te geven en te mauwen. Hihi ze zijn er blij mee!
Alleen Lizzie heeft nog steeds moeite met het doorkauwen. Ik zie dat ze er van wil eten, maar dat het dan teveel moeite kost, en loopt ze weer weg. Maar na een minuut komt ze terug en werkt ze toch weer een stukje weg :-P
Ik heb echt kleine stukjes gesneden, maar toch is het moeilijk voor haar.
Lotje eet het wel makkelijk en vind het heerlijk!!
"People that hate cats, will come back as mice in their next life."

Lotje (1,5) en Lizzie (1 jaar)
Kattenbella
Tijger
Tijger

Als het eten moeilijk gaat kan je het ook door de blender doen.
Super dat ze het lekker beginnen te vinden.
Camoth
Tijger
Tijger

Bericht door Camoth »

De verse zalm is weer in de aanbieding bij de AH. Dus ga straks weer wat grote stukken halen voor Coco (en mezelf natuurlijk) :grin:
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
TuttiFrutti
Lynx
Lynx

Bericht door TuttiFrutti »

Gister wat rauwe biefstuk gegeven. Ze moesten er niks van hebben. Lizzie heeft nog wel wat kleine hapjes op, Lotje keek er niet eens naar om! Geen succes dus.
"People that hate cats, will come back as mice in their next life."

Lotje (1,5) en Lizzie (1 jaar)
Nyncke
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door Nyncke »

TuttiFrutti schreef:Gister wat rauwe biefstuk gegeven. Ze moesten er niks van hebben. Lizzie heeft nog wel wat kleine hapjes op, Lotje keek er niet eens naar om! Geen succes dus.

Katten toch...geeft het vrouwtje zoiets lekkers ( en duurs) laten jullie het links liggen....
Plaats reactie