Alles over de kattenbak
- Poezebal
- Panter
- Contacteer:
Das ook nog een idee, Bella gebruikt volgens mij ook een curver als een van haar kattenbakken 
maar die instap kun je wel maken.
Gewoon met een figuurzaag een instap zagen lijkt mij... Niet zo moeilijk en de makkelijkste oplossing.

maar die instap kun je wel maken.
Gewoon met een figuurzaag een instap zagen lijkt mij... Niet zo moeilijk en de makkelijkste oplossing.
Ik ben in vorm
. Rond is toch ook een vorm?
Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..

Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..
Hoeveel kattenbakken in 1 huis?
Hoi allemaal
Wij zijn van plan om binnenkort de tuin af te zetten zodat Destin, Casper en Hobbes alleen nog maar in de tuin kunnen komen. Nu lopen ze nog vrij buiten rond en mogen ze nog genieten
Voor Destin zal dat wel wennen zijn want hij is nog jong en zit vol energie. Voor Casper zal het ook wel even wennen zijn
want ze loopt regelmatig een ommetje. Onze Hobbes ligt alleen maar te slapen overdag in de tuin en is best wel stiekem bang voor de andere katten in de buurt. Bartje is wat ouder en slaapt ook heel veel en tot nu toe nog niet buiten geweest want we hebben hem nog maar net
Omdat hun vrijheid beperkt wordt straks hebben we besloten dat ze voortaan ook wel naar boven mogen.
Daar hebben we drie slaapkamers tot gebruik met drie heerlijke bedden
Ook nog een trap die leidt naar de zolder.Op de zolder zelf mogen ze niet komen want daar heeft ooit een vorige bewoner-poes geplast en ik ben bang dat ze daar overheen willen plassen...Tot nu toe zijn ze niet boven geweest.. Er staat boven dus ook geen kattenbak en ik vroeg me af of dat dan nodig is?
Beneden maken ze gebruik van 2 kattenbakken, dat gaat prima.
Is het nodig er boven ook een neer te zetten?
het lijkt mij zelf van niet, maar even voor alle zekerheid...
Wat raden jullie me aan?
Wij zijn van plan om binnenkort de tuin af te zetten zodat Destin, Casper en Hobbes alleen nog maar in de tuin kunnen komen. Nu lopen ze nog vrij buiten rond en mogen ze nog genieten

Voor Destin zal dat wel wennen zijn want hij is nog jong en zit vol energie. Voor Casper zal het ook wel even wennen zijn

Daar hebben we drie slaapkamers tot gebruik met drie heerlijke bedden

Beneden maken ze gebruik van 2 kattenbakken, dat gaat prima.
Is het nodig er boven ook een neer te zetten?
het lijkt mij zelf van niet, maar even voor alle zekerheid...
Wat raden jullie me aan?
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
- Kattenbella
- Tijger
Als wij gaan verhuizen hoeft de kattenbak niet meer in de woonkamer.
Dan ga ik denk ik over op het grit van Catsan. Het is bij de supermarkt te koop, en hoor er wel goede dingen over.
Iedereen die het gebruikt tevreden over?
De nieuwe reclame met dat kleine witte pluizeballetje heeft me over de streep getrokken
Dan ga ik denk ik over op het grit van Catsan. Het is bij de supermarkt te koop, en hoor er wel goede dingen over.
Iedereen die het gebruikt tevreden over?
De nieuwe reclame met dat kleine witte pluizeballetje heeft me over de streep getrokken

Dappie rules!
Kattenbakgrind die niet zo ruikt
Wie o wie
Kan mij helpen aan kattenbakgrind welke niet zo ruikt. Ik heb al verschillende merken gebruikt. Maar elke keer als Diesel naar de kattebak is geweest en hij komt daarna kroelen dan ruik je gewoon dat grind. Is er geen fris kattenbakgrind
Hoor graag jullie bevindingen met kattenbakgrind...

Kan mij helpen aan kattenbakgrind welke niet zo ruikt. Ik heb al verschillende merken gebruikt. Maar elke keer als Diesel naar de kattebak is geweest en hij komt daarna kroelen dan ruik je gewoon dat grind. Is er geen fris kattenbakgrind

Hoor graag jullie bevindingen met kattenbakgrind...
Samantha - Diesel & Fabio
Schep en schoon is echt niet nodig hoor. Lees maar eens op de verpakking van de litter pearls: het vocht verdampt weer! Volgens mij 'verstoor' je de werking als je gaat mengen.sadewi schreef:Litterpearls maken geen klonten van urine, maar isoleren zo wel de stank, en de klontjes schep en schoon schep ik er dagelijks of 1x in de twee dagen uit...