Hoi,
Zijn er nog meer katten op dit forum met heimwee??
Ik ben net op vakantie geweest en mijn katers hebben gelogeerd in een pension.
Helaas vertikte een van mijn kanjers het om te eten en ben ik met spoed terug gevlogen ( nee, niet alleen daarom, maar het speelde wel mee). Toen ik ze ophaalde in het pension was de "niet eter"echt helemaal over gelukkig. Thuis heeft ie alleen maar gemiauwd en gekroelt ( wat ie echt bijna niet doet) en leek het of er honing aan mijn kont zat.
Al met al heerlijk om te weten dat je gewaardeerd wordt als baas, maar vroeg me gewoon even af of er mensen zijn die dezelfde reacties van hun kanjers gehad hebben.....
Alvast THANXS!!
Heimwee..
Je hoort het inderdaad wel vaker dat katten er niet tegen kunnen dat de baasjes van huis zijn. Misschien zou je de volgende keer iemand bij jou thuis kunnen uitnodigen. Misschien dat dat scheelt. Veel katten kunnen namelijk ook niet tegen de verandering van omgeving.
Jammer dat je je vakantie moest afbreken! Er is toch niets ernstigs gebeurd he?
Jammer dat je je vakantie moest afbreken! Er is toch niets ernstigs gebeurd he?
Hmm, datr is ook niet altijd even handig. Wij hebben het wel altijd gedaan, dat de buurvrouw de katten voerde, maar dat resulteerde er altijd in dat wij volkomen werden genegeerd en boos werden aangekeken als we weer thuis waren.
Het moest ons maar spijten dat de twee dames niet mee mochten op vakantie.
Het moest ons maar spijten dat de twee dames niet mee mochten op vakantie.
Drink teh Fanta, stay Bamboocha~!
- Kattenbella
- Tijger

Ik ben altijd thuis. Vakantie wat is dat?

"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Xandor heeft er ook last van ja. Die eet maar heel minimaal als wij weg zijn en hij verstopt zich dan ook de hele tijd. Als ik dan thuis kom volgt hij me overal en zodra ik ergens ga zitten zit hij bij me op schoot.
Dit terwijl mijn zusje bij ons in huis komt als wij er niet zijn en normaal is hij heel gek op mijn zusje.
Dit terwijl mijn zusje bij ons in huis komt als wij er niet zijn en normaal is hij heel gek op mijn zusje.
groetjes Sharon
Ik heb besloten om ze inderdaad nooit meer naar een pension te doen. Mocht ik weer gaan ( helaas hadden niet alleen de katten heimwee...ook het baasje was erg home-sick) dan komt er iemand in huis.
Grappig was ook de de broertjes elkaar de eerste dag totaal niet aankeken. Normaal gesproken zijn ze dol op elkaar maar ze negeerden elkaar volkomen en als er eentje op schoot lag, kwam de ander nog niet in de buurt.
Da's nu ook weer opgelost en ze liggen nu weer samen in de mand te slapen en elkaar te wassen.
Je gaat je haast afvragen of de onderlinge mot niet ging over:
"jij hebt het altijd overal naar je zin en vermaakt je prima en als ik het moeilijk heb laat je me links liggen....stom broertje..."
Grappig was ook de de broertjes elkaar de eerste dag totaal niet aankeken. Normaal gesproken zijn ze dol op elkaar maar ze negeerden elkaar volkomen en als er eentje op schoot lag, kwam de ander nog niet in de buurt.
Da's nu ook weer opgelost en ze liggen nu weer samen in de mand te slapen en elkaar te wassen.
Je gaat je haast afvragen of de onderlinge mot niet ging over:
"jij hebt het altijd overal naar je zin en vermaakt je prima en als ik het moeilijk heb laat je me links liggen....stom broertje..."

MIAAUUWWW!!! Bo & Mac