Heimwee..

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
Bomac
Huiskat
Huiskat
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 mei 2005 15:33

Heimwee..

Bericht door Bomac »

Hoi,

Zijn er nog meer katten op dit forum met heimwee??

Ik ben net op vakantie geweest en mijn katers hebben gelogeerd in een pension.
Helaas vertikte een van mijn kanjers het om te eten en ben ik met spoed terug gevlogen ( nee, niet alleen daarom, maar het speelde wel mee). Toen ik ze ophaalde in het pension was de "niet eter"echt helemaal over gelukkig. Thuis heeft ie alleen maar gemiauwd en gekroelt ( wat ie echt bijna niet doet) en leek het of er honing aan mijn kont zat.

Al met al heerlijk om te weten dat je gewaardeerd wordt als baas, maar vroeg me gewoon even af of er mensen zijn die dezelfde reacties van hun kanjers gehad hebben.....

Alvast THANXS!!
MIAAUUWWW!!! Bo & Mac
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Je hoort het inderdaad wel vaker dat katten er niet tegen kunnen dat de baasjes van huis zijn. Misschien zou je de volgende keer iemand bij jou thuis kunnen uitnodigen. Misschien dat dat scheelt. Veel katten kunnen namelijk ook niet tegen de verandering van omgeving.

Jammer dat je je vakantie moest afbreken! Er is toch niets ernstigs gebeurd he?
Gebruikersavatar
Katsu
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 aug 2006 19:48

Bericht door Katsu »

Hmm, datr is ook niet altijd even handig. Wij hebben het wel altijd gedaan, dat de buurvrouw de katten voerde, maar dat resulteerde er altijd in dat wij volkomen werden genegeerd en boos werden aangekeken als we weer thuis waren.

Het moest ons maar spijten dat de twee dames niet mee mochten op vakantie.
Drink teh Fanta, stay Bamboocha~!
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

:lol: Dat genegeerd worden is een bekend gegeven. Is jouw kat een raskat? Het kan verschillen per ras. Volgens mij kunnen siameesachtigen hier een pootje van hebben ;-)
Ik ben altijd thuis. Vakantie wat is dat? ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Xandor heeft er ook last van ja. Die eet maar heel minimaal als wij weg zijn en hij verstopt zich dan ook de hele tijd. Als ik dan thuis kom volgt hij me overal en zodra ik ergens ga zitten zit hij bij me op schoot.
Dit terwijl mijn zusje bij ons in huis komt als wij er niet zijn en normaal is hij heel gek op mijn zusje.
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
lianne
Poema
Poema
Berichten: 259
Lid geworden op: 26 dec 2005 19:32
Locatie: E- l Town Brabant

Bericht door lianne »

Toen Fristi gesteriliseerd was en wij haar de volgende dag ophaalden was ze ook hardstikke blij, ze begon te miauwen en kwam op schoot :uunk:
Dat lijkt niet bijzonder maar voor Fristi is het heel wat dit doet ze maar zelden.
Mmm :ethink: ik denk dat ik haar maar weer eens een nachtje uit logeren stuur :eliar:
Gebruikersavatar
Bomac
Huiskat
Huiskat
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 mei 2005 15:33

Bericht door Bomac »

Ik heb besloten om ze inderdaad nooit meer naar een pension te doen. Mocht ik weer gaan ( helaas hadden niet alleen de katten heimwee...ook het baasje was erg home-sick) dan komt er iemand in huis.

Grappig was ook de de broertjes elkaar de eerste dag totaal niet aankeken. Normaal gesproken zijn ze dol op elkaar maar ze negeerden elkaar volkomen en als er eentje op schoot lag, kwam de ander nog niet in de buurt.
Da's nu ook weer opgelost en ze liggen nu weer samen in de mand te slapen en elkaar te wassen.
Je gaat je haast afvragen of de onderlinge mot niet ging over:

"jij hebt het altijd overal naar je zin en vermaakt je prima en als ik het moeilijk heb laat je me links liggen....stom broertje..." ;-)
MIAAUUWWW!!! Bo & Mac
Gesloten