Ondernemende katten en een waterfontein
- veronikske
- Panter
Dag,dag,
Ik heb maandag een waterfontein bestelt bij dierenspeciaalzaak Casper bij jullie in Nederland ( mijn allereerste aankoop via het internet!!!! ), en hij is net afgeleverd, heb hem inelkaar gefrutseld, neergezet, en onmiddellijk stonden er vier zeer nieuwschierige poezels te kijken wat hun vrouwtje nu weer aan't uitspoken was. En.... ZE DRINKEN ER AL AAN, niet te geloven!
Dank U Nederland, om zoiets uit te vinden, vind het mooi, en mijn katten vinden het ook al geweldig
Holland!!!!!
liefs veronikske
Ik heb maandag een waterfontein bestelt bij dierenspeciaalzaak Casper bij jullie in Nederland ( mijn allereerste aankoop via het internet!!!! ), en hij is net afgeleverd, heb hem inelkaar gefrutseld, neergezet, en onmiddellijk stonden er vier zeer nieuwschierige poezels te kijken wat hun vrouwtje nu weer aan't uitspoken was. En.... ZE DRINKEN ER AL AAN, niet te geloven!
Dank U Nederland, om zoiets uit te vinden, vind het mooi, en mijn katten vinden het ook al geweldig

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
- veronikske
- Panter
Allé, vooruit dan, voorlopig al 2 foto's, ik beloof dat er in mijn topic nog zullen volgen!
Winnie zat er al aan nog voor het goed en wel in elkaar stond!

En al spoedig volgde de rest, heb alleen nog Wiebbe kunnen vastleggen, de twee ander waren niet zo fotogeniek vandaag!

Winnie zat er al aan nog voor het goed en wel in elkaar stond!
En al spoedig volgde de rest, heb alleen nog Wiebbe kunnen vastleggen, de twee ander waren niet zo fotogeniek vandaag!
Hahahah ja katten hebben ook wel eens een bad hair dayveronikske schreef:heb alleen nog Wiebbe kunnen vastleggen, de twee ander waren niet zo fotogeniek vandaag!

Volgens mij hebben ze er wel lol in zeg! Dat kleedje wat eronder ligt; hoort dat erbij? ZIet er wel tof uit eigenlijk... misschien moet ik mijn poezels ook maar eens verrassen...
Groetjes Sandra,
een pootje van Roos
een pootje van Roos
- veronikske
- Panter
- veronikske
- Panter
groene aanslag Cat-it fontein
Er zit steeds op die rubber dobber groene aanslag. Wat is dat? Soort alg?
We maken de buitenkant vd bol en de grondbak meedere keren per week schoon met een sopje en we vullen de bol met gefilterd water.
We maken de buitenkant vd bol en de grondbak meedere keren per week schoon met een sopje en we vullen de bol met gefilterd water.
Ik heb mijn waterfontijn inmiddels in de wilgen gehangen. Na hem net iets meer dan een jaar gebruikt te hebben, pompte hij niet meer (kalk in de pomp) en het pompje bleek niet los bestelbaar.
Dus nu ben weer terug bij een waterbak (groot, want tja 4 katten). Die is ook nog eens een stuk beter en gemakkelijker schoon te maken.
Dus nu ben weer terug bij een waterbak (groot, want tja 4 katten). Die is ook nog eens een stuk beter en gemakkelijker schoon te maken.
I think I'd be a pretty decent cat. I've been around them enough to know what the rule of being a cat is: WHEN ALL ELSE FAILS...WASH! (Neil Gaiman)
Een héél klein beetje elektriciteit.sKatje schreef:En je spaart er elektriciteit mee uit

Zie quote van de vorige bladzijde:
Vanessa, heb je ook op internet gezocht naar losse pompjes? Ik ben het wel eens tegengekomen namelijk.Marije schreef: Heel weinig, namelijk 2 Watt. Als je dat vergelijkt met een gewone lamp van 25 of 40 Watt is het dus echt bijna niks.
Re: groene aanslag Cat-it fontein
Bedoel je hiermee die rubbere ring binnenin de bol ?yana schreef:Er zit steeds op die rubber dobber groene aanslag. Wat is dat? Soort alg?
Je kunt door aan de draaischijf aan de onderkant van de bol te draaien de bodem en de bol van elkaar scheiden, zodat je dit ook kunt schoonmaken. Dit doe ik 1 keer in de week.
Groetjes van Ilse en kopjes van Buddy en Roxy !
- veronikske
- Panter
Vanessa, al eens geprobeerd om je pomp gedurende één nacht in een azijnbadje te leggen ? Gegarandeerd werkt ze terug, daarna wel een uurtje laten spoellen, dus de fontein in elkaar zetten, en een paar keer het water verversen, zodat de azijn volledig uit de pomp is.Vanessa schreef:Ik heb mijn waterfontijn inmiddels in de wilgen gehangen. Na hem net iets meer dan een jaar gebruikt te hebben, pompte hij niet meer (kalk in de pomp) en het pompje bleek niet los bestelbaar.
liefs veronikske