Ondernemende katten en een waterfontein

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ilsebrons
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 aug 2005 23:52
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door ilsebrons »

Marjolein, ik had hetzelfde probleem. Ik heb het op kunnen lossen door met een schoon sponsje lang de bol te gaan. Je kunt ook kijken of de pomp er recht instaat. Succes :smile:
Groetjes van Ilse en kopjes van Buddy en Roxy !
mvlokven
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jun 2005 13:50
Locatie: Oss

Bericht door mvlokven »

Dank je wel Ilse! Ik heb inderdaad de bol nog een keer extra schoongemaakt en hem gewoon een paar uur laten staan. Nu doet 'ie het prima!
Er wordt ook al driftig gebruik van gemaakt. :grin:
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Dag,dag,

Ik heb maandag een waterfontein bestelt bij dierenspeciaalzaak Casper bij jullie in Nederland ( mijn allereerste aankoop via het internet!!!! ), en hij is net afgeleverd, heb hem inelkaar gefrutseld, neergezet, en onmiddellijk stonden er vier zeer nieuwschierige poezels te kijken wat hun vrouwtje nu weer aan't uitspoken was. En.... ZE DRINKEN ER AL AAN, niet te geloven!

Dank U Nederland, om zoiets uit te vinden, vind het mooi, en mijn katten vinden het ook al geweldig
:iluvu: Holland!!!!!
liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
sandra
Lynx
Lynx
Berichten: 160
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:47
Locatie: omgeving Leiden
Contacteer:

Bericht door sandra »

Bij deze bestel ik foto's / filmpjes van de ongetwijfeld comische taferelen die nu in je huis aan het afspelen zijn!!!!

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Groetjes Sandra,
een pootje van Roos
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Allé, vooruit dan, voorlopig al 2 foto's, ik beloof dat er in mijn topic nog zullen volgen!
Winnie zat er al aan nog voor het goed en wel in elkaar stond!
Afbeelding

En al spoedig volgde de rest, heb alleen nog Wiebbe kunnen vastleggen, de twee ander waren niet zo fotogeniek vandaag!
Afbeelding
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
sandra
Lynx
Lynx
Berichten: 160
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:47
Locatie: omgeving Leiden
Contacteer:

Bericht door sandra »

veronikske schreef:heb alleen nog Wiebbe kunnen vastleggen, de twee ander waren niet zo fotogeniek vandaag!
Hahahah ja katten hebben ook wel eens een bad hair day :silly:

Volgens mij hebben ze er wel lol in zeg! Dat kleedje wat eronder ligt; hoort dat erbij? ZIet er wel tof uit eigenlijk... misschien moet ik mijn poezels ook maar eens verrassen...
Groetjes Sandra,
een pootje van Roos
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Hoi Sandra,

Dat matje kan je er appart bijkopen (13.50€), dan staat de fontein iets stabieler, en water dat gemorst word, word opgevangen door de rubberen mat.

Veel aankoop plezier, veronikske :grin:
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
freija
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 apr 2004 15:23
Locatie: lokeren
Contacteer:

Bericht door freija »

Veronique, ik blijf gek op wiebe :verliefd: mag er niet een special van hem in je fototopic?????
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Oké Freija, omdat je het zo lief vraagt, zal ik één van de dagen eens héééééél erg mijn best gaan doen!

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
yana
Panter
Panter
Berichten: 590
Lid geworden op: 06 feb 2004 15:40

groene aanslag Cat-it fontein

Bericht door yana »

Er zit steeds op die rubber dobber groene aanslag. Wat is dat? Soort alg?
We maken de buitenkant vd bol en de grondbak meedere keren per week schoon met een sopje en we vullen de bol met gefilterd water.
Gebruikersavatar
Vanessa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 98
Lid geworden op: 23 okt 2003 16:24
Locatie: Lelystad

Bericht door Vanessa »

Ik heb mijn waterfontijn inmiddels in de wilgen gehangen. Na hem net iets meer dan een jaar gebruikt te hebben, pompte hij niet meer (kalk in de pomp) en het pompje bleek niet los bestelbaar.

Dus nu ben weer terug bij een waterbak (groot, want tja 4 katten). Die is ook nog eens een stuk beter en gemakkelijker schoon te maken.
I think I'd be a pretty decent cat. I've been around them enough to know what the rule of being a cat is: WHEN ALL ELSE FAILS...WASH! (Neil Gaiman)
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

En je spaart er elektriciteit mee uit ;-)
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 571
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Marije »

sKatje schreef:En je spaart er elektriciteit mee uit ;-)
Een héél klein beetje elektriciteit. ;-)
Zie quote van de vorige bladzijde:
Marije schreef: Heel weinig, namelijk 2 Watt. Als je dat vergelijkt met een gewone lamp van 25 of 40 Watt is het dus echt bijna niks. ;-)
Vanessa, heb je ook op internet gezocht naar losse pompjes? Ik ben het wel eens tegengekomen namelijk.
Gebruikersavatar
ilsebrons
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 aug 2005 23:52
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: groene aanslag Cat-it fontein

Bericht door ilsebrons »

yana schreef:Er zit steeds op die rubber dobber groene aanslag. Wat is dat? Soort alg?
Bedoel je hiermee die rubbere ring binnenin de bol ?
Je kunt door aan de draaischijf aan de onderkant van de bol te draaien de bodem en de bol van elkaar scheiden, zodat je dit ook kunt schoonmaken. Dit doe ik 1 keer in de week.
Groetjes van Ilse en kopjes van Buddy en Roxy !
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Vanessa schreef:Ik heb mijn waterfontijn inmiddels in de wilgen gehangen. Na hem net iets meer dan een jaar gebruikt te hebben, pompte hij niet meer (kalk in de pomp) en het pompje bleek niet los bestelbaar.

Dus nu ben weer terug bij een waterbak (groot, want tja 4 katten). Die is ook nog eens een stuk beter en gemakkelijker schoon te maken.
Vanessa, al eens geprobeerd om je pomp gedurende één nacht in een azijnbadje te leggen ? Gegarandeerd werkt ze terug, daarna wel een uurtje laten spoellen, dus de fontein in elkaar zetten, en een paar keer het water verversen, zodat de azijn volledig uit de pomp is.

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Plaats reactie