De vacht van Dokus glimt als een goudvis :P en is ook zachter geworden. Nu is hij een echte knuffelbeer (euh.. kat

Dat komt waarschijnlijk omdat je jouw topic in augustus hebt gepost en ik dit topic al in aprilWanneer je bent gaan zoeken ben je waarschijnlijk niet bij het eerste topic terecht gekomen dat ik heb geplaatst (begin van een hardnekkige verslaving
Zuigen, dweilen en het huis luchten zei de DA. Volgens mij overleven de mijten niet lang zonder de kat en op de kat overleven ze als het goed is dan sowieso niet meer. Hoop ik dan maar.Emma Boom schreef:Marije, hoef je niks aan je huis te doen? Kunnen mijten niet overleven buiten de kat? Of helpt stofzuigen voldoende.
Ik vind het idee niet echt fijn
Ja, het leek op roos en ze krabben wel maar niet idioot veel ofzo. Ik had het anders ook niet geweten hoor. Ik vond het alleen zo raar dat Flanna het ook opeens had.claudia schreef:En het leek dus eigenlijk gewoon op roos? Hadden ze het erg of niet? En hebben ze daar ook jeuk van? Ik zie ze hier niet overmatig krabben ofzo, maar dan is het misschien toch handig als ik ook maar eens naar de dierenarts ga.