Vanmorgen werd ik wakker met het geluid van een overgevende kat. Moet zeggen dat dat niet lekker wakker worden is. En zeker niet als je dan de woonkamer in loopt en er liggen echt overal hoopjes kots

Elton heeft vannacht dus erg veel overgegeven en lag er maar lusteloos bij. Ook voelde hij erg warm. Dienstdoende dierenarts maar gebeld. We konden gelukkig vrij snel terrecht.
De dierenarts schrok een beetje van onze lieve vent. Hij was al uitgedroogd en had 41 graden koorts. Waar het vandaan komt weten ze niet maar hij heeft een infuusje met vocht gehad, pijnstillers en antibiotica, en ook nog een pilletje tegen het overgeven.
Ook zei de DA dat zijn longetjes wat geluid maakten, maar dat dit niet echt relevant zou zijn.
Wij met Elton en een halve apotheek terug in de auto naar huis. Ik vertrouw hem voor geen meter, zeker omdat ik niet weet wat de koorts veroorzaakt heeft. Het is nu wel al wat gezakt naar 39,5. Maar toch.
Heeft iemand anders dit al eens meegemaakt en weet misschien waar het aan zou kunnen liggen.
Groetjes Alix
Elton heeft net weer een beetje gegeten en gaf eigenlijk gelijk al weer over