Zins 2 oktober is mijn kat Sunny vermist.
Sunny is een Crème / Beige / Licht Rode Europeeskorthaar / Britskorthaar gecastreerde kater van 12,5 jaar oud.
Hij heeft een dichte vacht, vrij rond kopje, Gele ogen, wat lichtere snuit, wat lichter sokjes, heeft geen wit, heeft strepen op zijn staart en heeft een hangbuik.
Hij is geboren op een boerdrij, is een echte jager, waardoor hij niet alleen een binnenkat is. Is voor ons heel knuffelig maar schuw voor vreemenden.
Hij is gechipt en geregistreed.
Hij staat al overal op vermist gemeld, op Amivedi, chip regisstratie websites, op vele facebook pagina's.
De foto's van hem zijn helaas wel wat ouder.
Ik heb op facebook pagina's veel katten toegestuurd gekregen waarvan ik zeker weet dat het Sunny niet is, op 1 bericht na.
Op 12 oktober 2025 om 16.05u op de Berflo es Breemarsweg in Henelo Overijsel is er een kat gezien op tuincamera beelden, waarvan ik denk dat het mijn kat Sunny wel is, (zie de 2e foto).
Ik woon in Leeuwarden, dat is ver weg. Maar we wonen in een nieuwbouw wijk waar dagelijks nog veel bouwvakkers bezig zijn. Hij kwam altijd thuis maar zin 2 oktober, is spoorloos verdwenen, niemand uir de buurt heeft hem meer gezien. We deken dat hij mee gelift is met een bouwvakker.
Nu ik denk dat hij in Hengelo loopt, heb ik meteen contact opgenomen met de vrouw die mij de foto van haar tuincamerabeelden stuurde. Helaas heeft zij die kat ook maar 1x gezien. Ik heb alle dierenamulances en dierenopvangen in en rond om Hengelo OV tot aan Zwolle (kan namelijk zijn dat de kat terug naar Leeuwarden probeerd te lopen) en Amivedi van Overijsel een mail gestuurd en een bericht in facebook groepen van Hengelo Overijsel geplaatst maar helaas geen reacties ontvangen van andere mensen die hem gezien hebben
Heb je hem gezien? Laat het mij dan A.U.B. meteen weten, probeer hem te vangen (hij is wel schuw voor vreemden), bel de die
dierenambulance of breng hem zelf naar een dierenopvang of dierenarts waar de chip afgelezen kan worden.
Als niemand dat doet, vind ik hem niet terug.
Zo end lopen is zo gevaarlijk voor een kat dus HELP A.U.B.
IK MIS MIJN MAATJE ERG!
Ik hoop dat hij weer levend thuis komt, mocht hij helaas al verongelukt en overleden zijn,t wil ik dat a8lls nog graag weten, anders blijf ik hopen dat hij weer thuis komt.
GRAAG ZO VEEL MOGELIJK DELEN!
Hoe meer mensen er van af weten, hoe groter de kans dat iemand hem ziet ik mijn kat terug krijg.