Kat VERMIST! Waar worden vermiste en gestolen katten te koop aangeboden?

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Shannon_dieren
Kitten

Kat VERMIST! Waar worden vermiste en gestolen katten te koop aangeboden?

Bericht door Shannon_dieren »

Mijn kat Sunny: Creme Boerderij kat x Brits Korthaar gecastreerd, gechipt en geregistreerd is nu al een paar weken spoorloosverdwenen.
Hii staat overal als vermist opgegeven maar zonder resultaat.
Ik ben bang dat hij gesloten is. Ik ken alleen marktplaats en facebook groepen waar jatten te koop worden aangeboden, maar daar heb ik al vaak op gekeken, daar staat mij  vermiste kat niet tussen. Dat zal ook wel erg voor de hand liggend en dom zijn voor de vermoedijke dief.
Waar kan ik nog meer kijken of hij ergens te koop wordt aangeboden?

Afbeelding
Anne_Milo
Huiskat
Huiskat

Re: Kat VERMIST! Waar worden vermiste en gestolen katten te koop aangeboden?

Bericht door Anne_Milo »

Heb je hem gechipt en aangegeven als vermist bij Amivedi? Zijn de chipgegevens up to date? Liep hij los buiten? Is er een kans dat hij aangereden is?
Zet de kattenbak 's nachts buiten, zodat hij zijn geur herkent. Ga de bosjes bij drukke wegen af, aangereden katten die nog kunnen bewegen zoeken een rustige plek om te sterven.
Katten worden - zeker zonder stamboom - niet vaak gestolen voor de verkoop. Een kat is niet zoveel geld waard op die manier. Bovendien zou de eerste de beste dierenarts zien dat de chip niet klopt qua registratie. De kans op een ongeluk is vele malen groter.
Lyna (12-10-2011) en Milo (13-03-2013)
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Met Anne eens. Raskittens met papieren zijn duur. Maar zelfs met papieren zijn volwassen katten helemaal niet meer zoveel geld "waard". Kat zonder papieren zou eventueel gestolen/ingepikt kunnen worden als hij/zij bij iemand aan komt lopen. Puur omdat men de kat lief vindt of zo.

De kans op een ongeluk is vele malen groter. Dat is het grootste risico bij loslopen.
Verder kan een kat in handen vallen van de bontindustrie.........
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

Vraag ook in de buurt hier rond. Mogelijk is hij per ongeluk opgesloten in een schuur of garage waar hij zich verstopte voor de kou of zo.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie