Het zal nu zelf van de kat afhangen dat hij eet en de toxische stoffen uitplast. Want nu plast hij enkel water...
Zelf eten wil hij nog niet, dus de dierenarts geeft hem astronautenvoer dat een hoge voedingswaarde heeft. Hij laat zich goed doen door de dierenarts als ze hem dwangvoert en hem medicijnen geeft en heeft tot zover nog niet gekotst wat al een goed teken is. Maar als beide nieren hoge waarden hebben, ben ik het ook niet zo zeker over zijn overlevingskansen...
Aan de telefoon was de dierenarts niet te enthousiast over zijn toekomst en kwam het over dat hij nog maar een week te leven had en sprak ze zelfs over inslapen. Maar na mijn bezoekje aan de kat vandaag was ze precies wat minder negatief en sprak ze zelfs niet meer over inslapen, maar zei ze gewoon dat het van de kat gaat afhangen. Dus ik ben wat in de war nu...
Het is ook acuut nierfalen, dat kan leiden tot chronisch nierfalen en ik heb mogen meekijken met de waarden. Maar ik heb mensen gezien met katten die hogere waarden hebben dan dit en waarvan hun kat het overleefd hebben.
Mijn liefste kat zag er zo depressief uit vandaag, dus ik weet echt niet wat ik moet doen. Heb hem daar proberen te voeren, maar het lukte niet, dus heeft de dierenarts hem nog wat gedwangvoederd.
De vraag is nu:
1. Laat ik hem bij de dierenarts waar hij goed opgevolgd wordt, maar wel heel depri is en er niet gelukkig uitziet?
2. Ik neem hem mee naar huis, waar hij zich thuis voelt. Maar loop dan het risico dat hij totaal niet meer eet en in het geniep kotst zonder dat we het zien. Want in een kooi merk je het sneller op dan in een huis, waar hij zijn kots kan verstoppen in alle hoekjes en kantjes. OF: hij voelt zich juist beter thuis en gaat sneller op zichzelf eten.
Ik zeg er wel bij dat als hij mee komt naar huis en hij eet niet en plast enkel water, dat hij binnen de week weg is

Ik weet het echt niet, ik ben radeloos. Dit is mijn eerste katje en ik zie hem zooooo graag. Hij is ongeveer 10 jaar en ik kan niet zonder hem. Hij ruikt zo zooo lekker en ik mis zijn lieve stem als ik wakker word 's morgens.