Mijn kitten heeft een bult en stinkt uit haar oren

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Plaats reactie
Kelly-xxl
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 nov 2013 17:52

Mijn kitten heeft een bult en stinkt uit haar oren

Bericht door Kelly-xxl »

Hallo,

Ik heb sinds gisteren een kitten aangeschaft :grin: , maar ze heeft een aantal problemen (2). Probleem 1 is dat ze een hele grote bult op haar buikje heeft :shock: . Als ik haar optil passen er 3 vingers tussen de voorpoten en de bult. Eigenlijk nog niet eens 3... :-( ik maak me toch wel een beetje zorgen. En probleem 2 is, zoals de titel al vermeld, dat ze uit haar oren heel erg stinkt :esick: . Het ruikt een beetje... tja... gewoon heel smerig. Zal dit oormijt kunnen zijn?

Ze komt van een boerderij af waar haar moeder haar heeft afgestoten en dat vond ik zielig :cry: . De mensen daar hadden ook zoiets van: wij zorgen er niet voor, we hebben wel andere dingen aan onze hoofden.

Moet ik hiermee naar de DA? Ze moet sowieso nog naar de dierenarts vanwege inentingen.

Groetjes Kelly :eangel: .

P.S: bedankt voor jullie reacties ;-) !
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Mijn kitten heeft een bult en stinkt uit haar oren

Bericht door mittenslief »

nou dacht t wel dat je hiermee naar de da moet.....oormijt heeft ze gegarandeerd net als dat ze vast wormen heeft...weet niet of je hiervoor betaald hebt maar dit klinkt niet goed
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Plaats reactie