Hoe slaapt jullie kat?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
veetee
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 02 mei 2013 20:47

Hoe slaapt jullie kat?

Bericht door veetee »

Hallo allemaal! Sinds twee weken heb ik een ontzettend lief tweede kitten uit het asiel gehaald. Hij is nu 17 weken oud en hij slaapt niets liever dan in mijn nek! De hele nacht.

Ik was benieuwd naar de slaapplaats van jullie katjes :)
Gebruikersavatar
Lucje
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2013 18:41

Re: Hoe slaapt jullie kat?

Bericht door Lucje »

Bij mij op bed elke nacht ,tegen mij aan ... Ik kan me dan niet bewegen haha maar wel super lief
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Hoe slaapt jullie kat?

Bericht door Brittenbolletje »

Geen idee, dat zie ik snachts niet. In ieder geval niet in de slaapkamer.
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Hoe slaapt jullie kat?

Bericht door Catfish »

Snoopy vaak bij mij op bed, en dan zo strak tegen mijn benen dat ik geen kant op kan. ;-)
Mr Bean soms ook, en Zorro vaak in een mandje op mijn slaapkamer. Maar soms ook geen enkele kat bij me... Snif.
Gelukkig liggen de hondjes altijd bij me, die liggen onder hun eigen dekbedje...
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Hoe slaapt jullie kat?

Bericht door Adriana »

nu het wat kouder wordt weer alle drie op bed en de broertjes boven op elkaar en op mij.
Bolle als koukleum het liefst onder Maks of onder een deken.. en ik mag er ook wel bij..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Hoe slaapt jullie kat?

Bericht door BillyJean »

Allebei naast mijn hoofd in bed.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Hoe slaapt jullie kat?

Bericht door BloemTetsu »

Meestal in hun mandje, maar Tetsu wil nog wel eens tussen de benen, bij de heupen liggen. Elfie ligt vaak op onze zijkant.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Rennie90
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 sep 2013 14:15

Re: Hoe slaapt jullie kat?

Bericht door Rennie90 »

Mijn grote beer ligt altijd in het holletje tegen mn buik als ik op n zij lig, en mijn kleine prinses altijd op mn heup.. waarom weet ik niet maar dat vind ze denk ik lekker liggen :) alleen wel lastig als ik me omdraai want dan valt ze er dus altijd af haha :)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5505
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Hoe slaapt jullie kat?

Bericht door nellebel »

hahaah rennie, dat doet gijs ook vaker. als ik dan draai til ik hem op, draai en leg hem weer neer hahaha wat een verwende katten toch he.

ik lig op mijn zij, guusje op schoot dan, manlief tegen me aan, gijs in zjn knieholtes (of op onze zij) en kyran ligt tussen onze voeten in en verhuisd in de nacht meestal richting guusje

guusje ligt meestal op haar zij, gijs op zijn buiken kyran ook op zijn buikje.
als ze wakker worden op de rug met poten helemaal uitgestrekt wachtend op een kroelsessie op de buik
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Ikey
Jaguar
Jaguar
Berichten: 610
Lid geworden op: 13 nov 2012 12:26
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Hoe slaapt jullie kat?

Bericht door Ikey »

's Nachts weet ik niet, want de slaapkamerdeur zit dicht. Maar als ik 's middags nog wel eens op de bank hang wil Skippy het liefst op schoot slapen, nu het kouder is onder een dekentje. En als m'n benen niet goed liggen naar haar zin, geeft ze me zo'n blik van 'doe je benen eens goed?' ;-)
Diesel ligt liever naast me :)
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa

Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Rennie90
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 sep 2013 14:15

Re: Hoe slaapt jullie kat?

Bericht door Rennie90 »

Hahaha @nel
Inderdaad verwende katten, als ik dan besluit om na een kwartier al wakker tr liggen eens om te draaien kijken ze (vooral mimi) me ook echt aan van waarom doe je dat nou weer hahaha
Vanochtend lagen we heel lief lepeltje lepeltje met zn drieen, ik achterop en twee katten voor me, ^^ ♥
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Hoe slaapt jullie kat?

Bericht door eveline1982 »

Alleen Minoes mag wel is op de slaapkamer slapen, heb ik geen allergische reactie op. En de slaapkamer is de enigste plek waar ze uitgebreid wil kroelen. Minoes start tussen mij en me vriend in, en eindigd op het voeteneind. Beer ligt altijd lekker tussen de honden in en Banjer zoekt een rustig, zacht plekje op.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Plaats reactie