cat lovers gold voer

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
exoticgirl
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jan 2013 13:01

cat lovers gold voer

Bericht door exoticgirl »

hallo kattenliefhebbers,

Ik ben redelijk nieuw hier op het forum. Zag dat ik een een account had maar nog niet echt hier geweest ben.
Ik ben Daisy en heb exotic shorthairs.
Een vriendin van mij voert cat lovers gold met goed resultaat. Vooral voor gevoelige darmen lijkt dit voer wel heel goed.
Maar zou dit voer ook geschikt zijn voor een kat die gevoelig is voor blaasgruis?
Heeft iemand ervaring met dit voer. Reacties zijn van harte welkom.

Groetjes.
Gebruikersavatar
Lane
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 okt 2013 23:33

Re: cat lovers gold voer

Bericht door Lane »

Zelf heb ik geen ervaring met cat lovers gold. Maar met blaasgruis zou ik het toch op safe spelen. Ik hoor vaak dat mensen katten hebben die last hebben van blaasgruis of gevoelig zijn voor blaasgruis. Meestal als ze hills of royal canine gebruiken hebben ze hier geen last meer van en gaat de blaasgruis zelfs over.

Misschien eens de achterkant bekijken? Een relatief klein percentage tarwe soorten is altijd goed. Het liefst moet dit dan ook niet op de 1e plek staan bij ingrediënten.

Voor de rest helpt dit artikel je misschien? http://kattenvoeders.wordpress.com/tag/blaasgruis/

Groetjes, Lane
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: cat lovers gold voer

Bericht door Adriana »

het zoveelste topic over cat lovers gold voer..
via de zoekfunctie zijn alle eerdere reacties/berichten makkelijk te vinden

hieronder de ingr en analyse van hun katzelbroks
http://www.dogloversgold.eu/eu/nl/product-b.html

op zich niet slecht maar hoop wel dat de volkorenrijst (bijna 30%) is voorverteerd..
Lane schreef:Een relatief klein percentage tarwe soorten is altijd goed. Het liefst moet dit dan ook niet op de 1e plek staan bij ingrediënten.
misschien bedoel je een klein percentage zetmeel/kh's is altijd goed, maar dan bij voorkeur niet in de vorm van tarwe..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Lane
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 okt 2013 23:33

Re: cat lovers gold voer

Bericht door Lane »

Haha, nee ik bedoel een klein percentage tarwe soort. Je moet het anders lezen. Er staat eigenlijk: "Het liefst geen groot percentage tarwesoort" Dus liever geen tarwe.
Plaats reactie