Ik lees al een tijdje mee als niet lid van het forum maar nu omdat ik toch wel een dringende vraag heb, toch maar aangemeld

Ik heb in november een kitten gehaald genaamd Jill, zij heeft anderhalve maand 'alleen' met ons (mijn vriendin en ik) gewoond. Nog niet gesteriliseerd. Nu hebben we zaterdag een nieuwe kitten gehaald, ook een meisje genaamd Dewi. Al wel gesteriliseerd. Ik heb al gelezen dat de introductie verkeerd gedaan is, maar daar is het al te laat voor denk ik.
Jill en Dewi zijn uit het asiel. Wel andere asielen allebei. Jill is van halverwege juli, Dewi is van 1 juni.
Dewi is een beetje een bangig katje, haar te snel benaderen en ze deinst achteruit, harde geluiden en ze springt onder de bank, opzich niet heel raar na 3 dagen. Zodra je d'r aait geeft ze zich wel helemaal over.. Echter is het meest moeilijke dat onze Jill, haar constant lastig valt, in het begin was het grommen, blazen en af en toe een tik, Dewi gaf geen kik... Maar nu achtervolgd Jill Dewi steeds en heb ik het idee dat Dewi geen rust krijgt.
Ik kan ook niet aflezen of het achtervolgen speels is of niet, de ene keer snuffelt Jill aan Dewi en geeft d'r zelfs een likje aan d'r oor, de andere keer probeert ze de poten van Dewi onder d'r weg te slaan...
We geven Jill zoveel mogelijk aandacht, de eerste 2 dagen wilde ze dat absoluut niet, zodra we d'r aaiden rende ze weg.
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.
Alvast heel erg bedankt!