Nieuwe kat verstopt zich

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
pdb
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2012 20:18

Nieuwe kat verstopt zich

Bericht door pdb »

Dag allemaal

Ik heb zonet een poes van anderhalf jaar geadopteerd. Het klikte meteen, ze was erg aanhankelijk en alles wat je maar wensen kon. Toen we ze meenamen in de auto huilde ze de hele rit lang, normaal lijkt me. Niets hielp om haar rustig te krijgen. Ik had zo te doen met haar en vroeg me al af of we er goed aan deden maar ja. Ik hoopte dat eens we thuis waren ze zich al beter zou voelen maar tevergeefs. Ik heb hier geen ervaring mee, maar ze zit nu al de ganse dag onder de zetel waar we niet bij kunnen. Heel even kon ik erbij om ze te aaien en ze spinde dan ook de hele tijd en toonde min of meer affectie maar toch blijft ze eronder zitten. Ze reageert niet op eten, heeft ook nog niets gegeten of gedronken noch geplast. Ze vervoert zich niet en reageert ook niet op speeltjes. Is dit gedrag normaal?
Tips zijn erg welkom!

Groetjes
Gebruikersavatar
Ilovesiamesecats
Panter
Panter
Berichten: 553
Lid geworden op: 05 nov 2011 11:00

Re: Nieuwe kat verstopt zich

Bericht door Ilovesiamesecats »

Ja hoor dit is heel normaal, het heeft gewoon tijd nodig. Als wij verhuizen hebben we ook tijd nodig om te wennen. Laat de kat naar jou komen, forceer niks. Zelf ging ik in de buurt op de grond zitten zodat ze mijn geur kon ruiken. Zet de bak en eten + drinken in de buurt en laat haar vannacht lekker alleen.

Heel veel plezier alvast met je poezebeest!! :edance:

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
james103
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2013 07:26

Re: Nieuwe kat verstopt zich

Bericht door james103 »