Tica's bultje wordt weggehaald

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
patiani-guusje
Cheetah
Cheetah

Tica's bultje wordt weggehaald

Bericht door patiani-guusje »

Daar ben ik weer eens, rust schijnt niet te bestaan met 4 katten, is het niet de een dan wel de ander :-( Tica heeft sinds haar vaccinatie voor hondsdolheid een onderhuids bultje. Dit werd kleiner, maar het zit er nog steeds ruim 3 maanden later, en heb het idee dat het weer iets groter is geworden, maar kan me dit ook inbeelden. in ieder geval heb ik er nog eens naar laten kijken en met de da overeengekomen het weg te laten halen en op te sturen naar het lab. Liever te vroeg dan te laat maar vindt het wel doodeng weer :-( As vrijdag gaat het gebeuren duimen jullie weer mee dat alles goed gaat..
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, honden Luna, Sophie en Nala.
Adriana

Re: Tica's bultje wordt weggehaald

Bericht door Adriana »

tuurlijk duimen we dat het niks is maar je hebt gelijk, beter zeker weten..!
Chiquita98
Tijger
Tijger

Bericht door Chiquita98 »

Ga zeker voor jou en Tica duimen!! Ik zou het ook weg laten halen hoor. Dan ben je ook van die onzekerheid af.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Hier duimen ook alle handjes en pootjes mee. Komt helaas vaker voor na een enting. Hopenlijk is het neit kwaadaardig! Tica zet hem op - we geloven in je!
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Contacteer:

Bericht door kansarmedieren »

patiani-guusje schreef:Daar ben ik weer eens, rust schijnt niet te bestaan met 4 katten, is het niet de een dan wel de ander :-( Tica heeft sinds haar vaccinatie voor hondsdolheid een onderhuids bultje. Dit werd kleiner, maar het zit er nog steeds ruim 3 maanden later, en heb het idee dat het weer iets groter is geworden, maar kan me dit ook inbeelden. in ieder geval heb ik er nog eens naar laten kijken en met de da overeengekomen het weg te laten halen en op te sturen naar het lab. Liever te vroeg dan te laat maar vindt het wel doodeng weer :-( As vrijdag gaat het gebeuren duimen jullie weer mee dat alles goed gaat..
Even een vraagje waarom ent jij je katten tegen hondsdolheid? Gaan ze naar het buitenland op vakantie?
patiani-guusje
Cheetah
Cheetah

Nee ze komen uit het buitenland :-D
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, honden Luna, Sophie en Nala.
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Contacteer:

Bericht door kansarmedieren »

Heb je dat in het buitenland laten doen? Ik heb mijn honden ook tegen hondsdolheid ingeënt zijn mee op vakantie geweest. Het is een vervelende prik maar gelukkig blijft de enting 3 jaar of zoiets weet het niet meer precies geldig.
patiani-guusje
Cheetah
Cheetah

Zit met mijn handen in het haar weer! Tica eet al sinds vrijdag veel minder. Dacht eerst komt door Da bezoek in combi warmte. Maar wordt steeds minder. Net maar 10 brokjes op met pijn en moeite! Gisteravond ook nadat ik een hele dag weer weg was (werk) niet willen eten! Ja een heeeel klein beetje dus! Ze loopt wel rond, is alert, speelt met touwtje als ik uitdaag, maar weet dus niet hoe ze de hele dag was, vanwege werk, en nu ook weer werken. Vindt dit doodeng in combi met bultje! Dit is Tica niet die at altijd goed! Denk nu aan bloedonderzoek erbij. Maak me echt zorgen nu :-(
Adriana

Bericht door Adriana »

kun je Tica wegen?
en hier is met de warmte minimaal gegeten en maximaal gesoesd/geslapen..
en als je bij Tica nog niet eerder bloedonderzoek hebt laten doen dan is dat missch een goede reden om het een keertje te doen..
en ik lees: ze loopt rond, is alert en speelt met een touwtje.... en dat ziet er niet ziek uit!!!!! ;-)
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Lijkt mij ook niet iets om je zorgen over te maken. De meeste katten eten met deze temperaturen minder. Ik gooi hier nu ook veel meer weg. Als ze 10 brokjes achter elkaar eet, lijkt mij prima hoor. Bied gewoon meermalen per dag kleine beetjes aan.
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Ze eet in elk geval en is zo te lezen speels dus niet te druk maken ;)
Je gaat immers overmorgen al naar de DA en dan kan je er altijd nog naar vragen als het dan nog zo is. Duim hier voor je ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
patiani-guusje
Cheetah
Cheetah

Ben vanavond al gegaan. Ze blijkt een keelontsteking te hebben! Heeft nu een antibioticakuur mee, en a/d van hills. Daar heeft ze net van van mijn vingers gelikt. Ze moet morgenavond weer normaal eten, anders stellen we de operatie een weekje uit. Bah wat een stres weer heb me weer flink druk gemaakt. dat met Patiaan heeft hele diepe sporen nagelaten :-(
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Wat goed dat je eerder bent gegaan. Zo zie je maar - altijd je gevoel volgen.
Hopenlijk knapt ze snel op! Sterkte en beterschap.
Adriana

Bericht door Adriana »

gelukkig redelijk goeie berichten over Tica en op die a/d zal ze snel aankomen en aansterken.
en hopelijk kan de ingreep as vrijdag doorgaan, dan is dat tenminste ook achter de rug.
en tuurlijk heb je je zorgen gemaakt, dat doen we toch allemaal als er een pluizebol niet in orde schijnt te zijn?
Chiquita98
Tijger
Tijger

Bericht door Chiquita98 »

Goed dat je eerder gegaan bent. Ik hoop dat de operatie vrijdag wel door kan gaan. Anders heb jij ook weer langer stress. Bij een zieke kat komt altijd oud leed weer om de hoek kijken. Dat soort gevoelens, als je diertje ziek is geweest en alle zorgen die er dan bijkomen, die vergeet je nooit!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie